To jest strona archiwalna
   Co to był za portal ?   
Najnowsze informacje
Zapraszamy, promujemy
Reklama
OGŁOSZENIA i REKLAMY (arch.)
Reklama
Reklama
Reklama
InTARnet poleca
Reklama
Reklama
Źródło: inTARnet.pl
  
   Mit "pancernej brzozy" ostatecznie podważony - wnioski prof. Biniendy potwierdzają polscy naukowcy zebrani na UJ    -   24/5/2012
Brzoza nie mogła spowodować tej katastrofy !
Naukowcy zebrani wczoraj na Uniwersytecie Jagiellońskim, po zapoznaniu się z ekspertyzą prof. Wiesława Biniendy z Uniwersytetu w Akron Ohio USA, dotyczącą technicznych aspektów katastrofy smoleńskiej Tu-154M w dniu 10 kwietnia 2010 r., wykluczyli możliwość spowodowania katastrofy pod Smoleńskiem przez brzozę. Wydaje się, że w ten sposób ostatecznie podważona została gówna teza raportów MAK i raportu tzw. komisji Millera, że to właśnie ta drzewna przeszkoda była przyczyną odłamania skrzydła Tupolewa i - w efekcie - tragicznego upadku samolotu z obecnymi na pokładzie prezydentem RP i jego małżonką oraz resztą delegacji z udziałem generalicji i najwybitniejszych przedstawicieli życia państwowego i społecznego Polski. Czy po tym oświadczeniu, rządzący zdecydują się nareszcie wznowić prace nad wyjaśnieniem przyczyn największej tragedii narodowej po 1945 roku i uwiarygodnić te prace obecnością osób, które podważyły dotychczasowe "ustalenia" komisji Millera ?

Ogloszenie

Poniżej przytaczamy w całości komunikat otrzymany z Zespołu Parlamentarnego ds. Badania Przyczyn Katastrofy TU-154 M z 10.04.2010, w którym zasiada m.in. poseł Michał Wojtkiewicz:

"W dn. 23 maja 2012 r. w Krakowie przyjęte zostało poniższej treści stanowisko:
Naukowcy, doktoranci i studenci polskich wyższych uczelni technicznych zebrani na Uniwersytecie Jagiellońskim w dniu 23 maja 2012 r., po zapoznaniu się z badaniami prof. Wiesława Biniendy z Uniwersytetu w Akron Ohio USA dotyczącymi technicznych aspektów katastrofy smoleńskiej Tu-154M w dniu 10 kwietnia 2010 r. stwierdzają, że przesądzają one w sposób ostateczny, iż gdyby skrzydło samolotu uderzyło w brzozę, to z pewnością przecięłoby ją nie naruszając zdolności nawigacyjnych samolotu. Oznacza to, że katastrofa ta nie mogła zostać spowodowana na skutek ułamania skrzydła samolotu przez brzozę.
Stanowisko to potwierdzają obecni na spotkaniu:
Prof. dr hab. inż. Janusz Kawecki – Dyrektor Instytutu Mechaniki Budowli Politechniki Krakowskiej
Prof. dr hab. inż. Andrzej Michał Oleś – z Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego
Prof. dr hab. inż. Jacek Rońda – z Wydziału Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej Akademii Górniczo-Hutniczej
Prof. dr hab. Edward Malec – Dyrektor Instytutu Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego
Prof. dr hab. inż. Piotr Witakowski – z Wydziału Geomechaniki, Budownictwa i Geotechniki Akademii Górniczo-Hutniczej"
Sonda inTARnetowa
 
A to czytałeś ?

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Unknown MySQL server host 'mysql5-3.premium' (1) in /home/intarnet/www/www1.atlas.okay.pl/poll/include/class_mysql.php on line 32
Connection Error
MySQL Error : Connection Error
Error Number: 0 
Date        : Fri, March 29, 2024 10:41:25
IP          : 3.84.228.68
Browser     : claudebot
Referer     : 
PHP Version : 4.4.9
OS          : Linux
Server      : Apache
Server Name : www.intarnet.pl
Script Name : /www1.atlas.okay.pl/index_full.html