Już wkrótce portal w nowej formule
  Reklama i mecenat  
Najnowsze informacje
Zapraszamy, promujemy
Reklama
PŁATNE OGŁOSZENIA i REKLAMY
» PROMUJ się w inTARnecie (oferta)
Reklama
Reklama
Reklama
InTARnet poleca
» ZBK F.Machowski
» Dr Jacek Roik - nowy adres www!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Źródło: Okay
  
   Songs Festival MTM - 21 V   -   22/4/2004
Wielki majowy przegląd muzyczny w mościckiej hali "Jaskółka" - Songs Festival "Pojednanie Gatunków” odbędzie się nie 11 maja jak wcześniej planowano ale półtora tygodnia później - 21 maja. Organizatorzy - Stowarzyszenie Underground - chcą w ten sposób dać szansę również tegorocznym maturzystom, których pierwotny termin imprezy eliminował z udziału w przeglądzie. Na widowni z kolei mogło zabraknąć również innych uczniów szkół ponadgimnazjalnych - 11 i 12 maja (dni matur pisemnych) są bowiem w tym roku w szkołach dniami wolnymi dla uczniów klas I-II. Wielu z uczniów chce więc spędzić te dni poza miastem.

Ogloszenie
>

Przygotowania do największego, jak dotąd, przeglądu młodych utalentowanych muzyków z regionu tarnowskiego, idą pełną parą - zapewnia Tomasz Nosek z Biura Organizacyjnego. Do rywalizacji w ramach I Tarnowskiego Festiwalu Młodej Twórczości Muzycznej zapraszani są amatorzy wszystkich gatunków muzycznych. Podtytuł Festiwalu to nawet „Songs Festival - Pojednanie Gatunków”. Chętni do wzięcia czynnego udziału w Festiwalu nadal proszeni są o kontakt z organizatorami: pod nr tel. 606675587 i adresem e-mail: fmtm@op.pl . Podstawowe informacje, formularz zgłoszenia i listę punktów, gdzie są przyjmowane będzie też można znaleźć - już w najbliższych godzinach - na : stronie internetowej Festiwalu.

Celem Festiwalu jest stworzenie możliwości zaistnienia Młodym Twórcom Muzycznym z Tarnowa i okolic, reprezentującym różne gatunki muzyczne, a także pomoc w dalszym rozwoju ich przygody ze światem muzyki. Festiwal adresowany jest do uczniów tarnowskich szkół gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych i tarnowskich uczelni wyższych. Ambicjami organizatorów jest wprowadzenie Tarnowskiego Festiwalu MTM „Festiwal Songs – Pojednanie Gatunków” na stałe do kalendarza imprez kulturalnych miasta Tarnowa, a w latach następnych organizacja imprezy w skali województwa i kraju. Festiwal przeprowadzony zostanie według oddzielnie opracowanego przez organizatorów Regulaminu Festiwalu.
Dla młodych artystów - uczestnictwo w Festiwalu, odbywającym się na oczach - jak planują organizatorzy - nawet kilkutysięcznej widowni, stanowić będzie wielką okazję do poznania przez rówieśników, ale też spore wyzwanie.

- Głównym wyróżnikiem naszej imprezy spośród podobnych organizowanych w Tarnowie (w tym: mającego największe, bo 20-letnie tradycje Przeglądu Talentów Muzycznych organizowanego przez I LO - przyp. OKAY) będzie właśnie masowa publiczność oraz fakt, że w festiwalowe szranki staną też studenci tarnowskich uczelni - informuje T. Nosek.
Patronat Kulturalny nad imprezą objęły instytucje samorządowe i kulturalne z Tarnowa i regionu oraz Młodzieżowa Rada Miasta Tarnowa. Wśród wielu mediów, które objęły patronat nad imprezą jest nasz portal.
Sonda inTARnetowa
 
A to czytałeś ?
Czy sądzisz o komercjalizacji tarnowskiej służby zdrowia ?
jestem za
jestem przeciw
nie mam zdania
[Zobacz wyniki]
 

Komentarze internautów:   (Liczba komentarzy : 17)Dodaj komentarz
(22-04-2004) 12345 :
WOW kolejna wielka imprezka w tarnowie :( czekamy jeszcze na shazze i chlopcow z vojagera ;) wielka mojowka w hali ! kto to pisze wogule ? majowka w hali jest dopuszczalna tylko w tarnowie .W nagrode dostana dyplomy i bony do domu handlowego albo tanie aparaty kupione na stadionie 1000 lecia . O moj boze niech sie ten Tarnow schowa :(

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(23-04-2004) 54321 :
Masz rację. Tarnów to teraz głęboka prowincja. Bezrobocie i nędza nie pozwala nawet na spacerw poludnie niedzielne, bo nie wszyscy mają się w co ubrać. Tak nam "dopomógł" kapitalizm z ludzką twarzą,a resztę zrobili złodzieje.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(23-04-2004) Organizator :
Nagrody to nie dokońca "dyplomy i bony do domu handlowego albo tanie aparaty kupione na stadionie 1000 lecia". Na laureatów czeka m.in. profesjonalna sesja nagraniowa dema, "kontrakt" na współprace z TCK i spore nagrody pieniężne. Ponadto będzie również duża liczba nagród rzeczowych....będą rówmnież konkursy i nagrody dla publiczności! Pozdrawiam i zapraszam!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(23-04-2004) krakus :
To demo ma byc nagrane we wspolpracy z TCK :) hehe przeniesz nie jestescie firma fonograficzna , no chyba ze macie umowe z sonic music polska albo universalem .Nie obrazajcie sie ze tak sie wyrazam ale mizerne sa te imprezki Tarnowskie .Nie jestem fanem Ich Troje ale nawet oni nie chcieli tu wystapic ! W tym miescie od kilkunastu lat jest to samo ktos przyjezdza odjezdza bardziej znany lub mniej znany ale to jest kilka razy w ciagu roku ,a jesli wiecej to slabo informujecie ! ale rok ma 360 dni jak nikogo nie ma i nic sie nie organizuje to co my tu mamy robic ? Nigd by w to nie uwierzyl ale w tamtym roku ! przysiegam ze tak bylo w jedna z sobot sprawdzcie to sobie nie bylo nic grane w kinie a teatr byl zamkniety :( czyzby to byl dzien zaglady :) rozumie was ze sie staracie ,kasa tez sie nie przewala ale ja i tak bede sie upieral za postawieniem centrum rozrywki w tarnowie bo polowa mlodych ludzi zamiast wydac na tanie wino spedzi ten czas na kregielni albo jakis maszynach do gier ! niestety era popularyzacji i nas dosiegla chcemy gonic duze miasta chcemy zyc jak oni ! tez chcemy gdzies wyjsc wieczorem ale nie o 18 tylko jak nasze dzieci pojda spac czyli kolo 21 a w tedy w tarnowie wszystko sie juz prawie zamyka :( to jest smutne ale prawdziwe ! raz jeszcze to powiem niech ktos dobrze wykorzysta miejsce po bylym owintarze jest w koncu szansa na jakis multiplex wystarczy sie postarac bo inwestorow nie brakuje .

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(23-04-2004) Grzech :
czesc Krakus - widac ze chyba nie masz wiekszego pojecia o tym co sie dzieje - bo np klub jazzowy sprowadza do Tarnowa znanych wybitnych artystow, uznawanych w polsce i na swiecie - ale to chyba trzeba miec szersze rozeznanie muzyczne niz Ich Troje....

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-04-2004) Zbyszko :
Zgadzam się z Grzechem. W Tarnowie pojawiają się wielkie gwiazdy jazzu (niedługo ma być Alchemik)...Ale z Krakusem też troche się zgadzam....Fakt faktem, że w Tarnowie bardzo mało się dzieje i dobrze ,że jest ten przeglad...Ale z koleji ten "Song..." musiałby zmienić swój regulamin żeby mógł kiedyś być OGÓLNOPOLSKI skoro wymagane jest to żeby chociaż jeden członek zespołu czy składu uczył się w Tarnowie. Chyba, że organizatorzy rozumieją słówko "ogólnopolski" inaczej niż ja.... Życze miłego dnia

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-04-2004) Zbyszko :
Aha...Sesja nagraniowa w TCK to w sumie niezła nagroda...Ale jeżeli ktoś ją wygra to życze żeby sponsor, który to opłaca był sowicie wynagrodził realizatorów nagrania........Tyle! Koniec! Pa

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(28-04-2004) Szumusic :szumusic@jasna.tarnow.pl 
Smutno to przyznć, ale dotychczas nawet wysokie miejsca w takich konkursach (myślę głównie o przeglądzie 1 liceum) nie pchnęły żadnego z Tarnowian "w górę". Wystąpią uczestnicy i zaproszona "gwiazda". A może by tak zrobić koncert wspomnieniowy tych, którzy nie znaleźli jednak swojej sznsy w Tarnowie. Bo zaprawdę powiadam wam: nie jest to dobre miejsce na start ku karierze. Trochę prowincja, trochę koteria. Kto poważnie myśli o muzyce niech może przygotuje siędo startu w jakimś konkursie w Krakowie a jeszcze lepiej w Warszawie.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(30-04-2004) Grzech :
a kto bedzie gwiazda??

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(30-04-2004) Grzech :
No i niestety Szumusic - masz racje ze zespoly tarnowskie ogolnie nie wybijaja sie .

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-05-2004) Kasza :
Znam kilka zespołów z Tarnowa, które otzrymały wyróżnienia bądź nawet zwycięzyły w konkursach w Krakowie i są znane w Tarnowie. Np. Czuband, czy For Sale (oba zespoły zdobyły I miejsce w konkursach w Krakowie, a sekcja z For Sale dostała wyróżnienie). Jest też Up To Date...Czy oni się nie wybili? Większość jest z Tarnowa...Kuba Cywiński -nagrywa we Wrocławiu, Stępień-nagrywa w Niemczech, Rojek-doceniają go wybitni perkusiści z Polski, Bałdych nie jest z Tarnowa ale gra z nimi-a on jest JUŻ sławą w świecie jazzu(współprauje ze SQUAD'em). Kolejne zespoły to np. Siedem (rozpadło się), które miało swoje 5 min albo Ziyo. Wojtek Klich i Badzo Orkiestra. Paweł Mazur - kiedy powstawało ONA dostał propozycję pozycji basisty...Wydaje mi się, że miasto wcale nie determinuje dalszej kariery muzycznej...To zależy tylko od osoby!!! I w Katowicach jest dużo muzyków, którzy się nigdy nie wybiją ...

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(07-05-2004) szumusic :
Umówmy się: Czuband i For Sale kariery jeszcze nie zrobiły. (Życzę im jak najlepiej) UpToDate z pewnością są potwierdzeniem mojej tezy: ich kariera polega głównie na tym, że z Tarnowa WYJECHALI... ZIYO i Siedem miały swoją szansę ale to już przeszłość. A już największym przegranym może być Mazda: czy uważasz że najodpowiedniejszym miejscem dla muzyka tej klasy jest S.M. Rock albo C.C?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(07-05-2004) Kasza :
Hmm...No może masz rację...A kto ma rację ten stawia kolację

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(08-05-2004) szumusic :
hehehe. Jakiej płci (orientacji) jesteś Kasza?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(09-05-2004) Kasza :
Co to za różnica....;)

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(11-05-2004) Szumusic :
mężczyzn na kolację nie zapraszam

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(19-05-2004) mycha :
ludzie ale wy jestes mało wam ze ktos co kolwiek organizuje no jasne ze lepiej zeby nic sie w trnowie nie działo a potem wsztscy gadaja ze dziura zabita dechami no jase a jak juz cos sie zaczyna dziac to najlepiej to zjechac z gory i mowic ze dalej nic ciekawgo sie nie dzieje no a tu ludzie chca choc troche dac szanse młodym ..... nie wazne co jest do wygrania dzieki takiemu festiwalowi ktos sie moze pokazac i to juz dla niego bedzie duzo i o to chodzi ....... ale jka z gory bedziemy zakladac ze to ie wypał no to sie nie dziwe ze nikt nawet nie bedzie sie brał z aorganizacje czegos takiego ..... a co tu wiele mowic ja sie wybieram i mysle ze bedzie ok a dla nie wtajemniczonych zminiano miejsce festiwalu i bedzie w Anfiteatrze letnim jak ktos nie wie to to jest koło 1 LO pozdrwaim

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


W związku z pracami modernizacyjnymi na portalu możliwość komentowania artykułów została wstrzymana do momentu oddania nowej wersji serwisów. Prosimy o cierpliwość, przepraszając za niedogodności.

Portal inTARnet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do usunięcia lub skrótu komentarza naruszającego prawo, zasady współżycia społecznego lub NETykiety. Jeżeli uważasz, że którykolwiek wpis narusza czyjeś dobra - zgłoś nadużycie, wysyłając e-mail na adres:
redakcja@intarnet.pl


© 2003-2012(2015) Tarnów ON-LINE

Kontakt z redakcją/administratorem:
Tarnowski Obywatelski Portal Internetowy inTARnet.pl
redakcja@intarnet.pl