Już wkrótce portal w nowej formule
  Reklama i mecenat  
Najnowsze informacje
Zapraszamy, promujemy
Reklama
PŁATNE OGŁOSZENIA i REKLAMY
» PROMUJ się w inTARnecie (oferta)
Reklama
Reklama
Reklama
InTARnet poleca
» ZBK F.Machowski
» Dr Jacek Roik - nowy adres www!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Źródło: Okay
  
   Kup flagę i zawieś ją - uczcij święto !   -   23/4/2004
W tym roku po raz pierwszy (2 maja) obchodzić będziemy Dzień Flagi Narodowej. Święto ma służyć propagowaniu polskich symboli narodowych. Uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształącących i Technicznych im. J. Szczepanika chcą pomóc uczcić to święto mieszkańcom miasta i regionu. Od poniedziałku do piątku (26-30.04) będą oni sprzedawać na ulicach Tarnowa biało-czerwone flagi uszyte przez uczennice technikum Odzieżowego przy ZSOiT.

Ogloszenie

Flagi o wymiarach 50 x 80 cm sprzedawane będą przy ulicy Wałowej i na placu Sobieskiego. Koszt jednej sztuki to jedyne 5 złotych. Doichód ze sprzedazy flag ma zasilić szkolne warsztaty w "Szczepaniku".

Pomysłodawcą nowelizacji ustawy o godle, barwach i hymnie Rzeczpospolitej Polskiej podpisanej niedawno przez Prezydenta, był poseł PO - Edward Płonka. Udało mu się przekonać do pomysłu uczczenia naszych narodowych barw większość parlamentarzystów.
Senat co prawda zaproponował żeby Dniu nadać imię Orła Białego, ale ostatecznie 2 maja świętować będziemy odtąd jako Dzień Flagi Narodowej. Podobne święto od dawna mają Skandywawowie, Amerykanie a także od kilku już lat Litwini, Estończycy, czy Rosjanie.
Sonda inTARnetowa
 
A to czytałeś ?
Czy sądzisz o komercjalizacji tarnowskiej służby zdrowia ?
jestem za
jestem przeciw
nie mam zdania
[Zobacz wyniki]
 

Komentarze internautów:   (Liczba komentarzy : 31)Dodaj komentarz
(23-04-2004) kubek z dziurką :
Żeby tylko jeszcze wprowadzić pozwolenie na używanie bandery (czyli wersji z godlem) jako jednej z wersji flagi. Super sie prezentuje, szczegolnie za granica. Zreszta tam i tak kazdy takiej uzywa. W Polsce za to jest kara. Bez sensu, nie sadzicie?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-04-2004) W. Popiela www.upr.pl :
Niech żyje Polska!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-04-2004) gandolf :
fajny pomysł

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-04-2004) wijak :
To chyba jeden z niewielu pomysłów, które mogą połączyć mieszkańców Tarnowa. Kupię na pewno ! Żeby wam flag nie zabrakło !

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-04-2004) grucha :
ORLA BIALEGO :))) hehehehe to napewno podsunol ktos z Tarnowa :) a tak serio czemu kasa nie idzie do domow dziecka albo na bezdomnych co ?? Jestesmy polakami kupujemy flagi wiec warto pomyslec o innych !!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-04-2004) geldo :
grucha... a już było tu tak miło. Osłabiłeś mnie. Pieniadze nie dla bezdomnych i dzieci choćby dlatego, że materiał i praca nad flagą kosztuje. Gdyby uczniów było stać to pewnie by rozdawali te flagi.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-04-2004) pracownik PR :
Bardzo fajny pomysł. A Ty Grucha, z całym szacunkiem, nie feruj tak łatwo wyroków i nie wycieraj sobie ust bezdomnymi. To jest poważna sprawa i naprawdę nie przystoi robić sobie z tego jaj. A może Ty, zamiast opłacać dostęp do sieci, zamiast kupować sobie to i tamto... może oddasz te pieniądze?! Trochę roztropności...

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-04-2004) grucha :
Ja robie sobie jaja ;) fajnie jest miec swieto flagi ale zaczne swietowac jak i machac tym jak bede mial prace i moja rodzina nie bedzie musiala sie martwic tym co bedzie za rok i w najblizszej przyszlosci :( wiec nie pouczaj mnie bo wywodze sie z biedy i uwierz mi przykro mi bylo jak byly kwesty na bezdomne psy a ja nie mialem na bulke . I co masz cos jeszcze do dodania ?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-04-2004) pracownik PR :
Może to, że część swoich pieniędzy oddaje co miesiąc potrzebującym. I nie chwale się tym, bo jestem tu anonimowy, a w życiu realnym nikt o tym nie wie - zgodnie z zasadą "niech lewa ręka nie wie co czyni prawa".

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-04-2004) wijak :
A co jest Polska - ojczyzna winna temu, że tak źle się rządzimy ? Tak źle, że bieda zagląda w oczy niejednemu. Dlaczego - grucha - twoim zdaniem manifestowanie przywiązania do barw narodowych jest dowodem popierania jakiegoś określonego systemu politycznego lub gestem radości z posiadania pracy? Rządy się zmieniają , nie ma króla, potem prezydenta, jest Rada Panstwa, potem nie ma, jest partia a potem jej nie ma, jest taki czy inny kacyk lub "uwodziciel" mas , a potem go nie ma... A flaga trwa.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-04-2004) grucha :
OPOWIEM WAM HISTORIE !! urodzilem sie i wychowalem w nowej hucie dokladnie w latach 80-97 przezylem tam czesc swojego zycia . Pamietam jako maly chlopiec jak podziwialem tlum ludzi wychodzacych z tego wielkiego blokowiska idac na tranwaj i jadac na HTS . Pamietam popoludnia kiedy rodzice ze swoimi dziecmi bawily sie w osiedlowych piaskownicach .Pamietam starszych panow rozmawiajacych na chodniku wracajacych z piekarni. Ale to tylko wspomnienia :( Wiele osob z huty wywodzi sie z domow robotniczych tam nie przykladano wagi do edukacji . Wielu mlodych ludzi z mysla o pracy w HTS konczylo szkoly zawodowe z mysla ze beda jak ich rodzice pracowac . A dzis to wspaniale osiedle to tylko niestety wspomnienia . Jedna wielka pustka na osiedlowych deptakach , ludzie zastraszeni siedza w domach , a mlodziesz do domu sie spieszy na 20 najpozniej na 21 a to czemu ? Bo w tak wielkiej metropoli jak Krakow zwalniajac tyle osob z huty musialo sie to odbic na zyciu tych ludzi . Dzis na lawkach siedza mlodzi ludzie bez perspektyw do zycia ,siedza i czekaja na kolejna ofiare ktora zprezentuje im zegarek albo markowe obuwie bo przecierz jesc trzeba, to jest ich wina ze ojciec pije i w jego wieku majac 40 lat nie moze znalesc pracy ."Praca to przywilej " to ich wina ze sa zwyklymi ludkami z zawodowy ze dzis idac do pracy trzeba miec 23 lata znac 2 jezyki miec 5 lat praktyki ukonczone studia prawo jazdy i byc pieknym jak Brat Pit :( ich nie stac na prawojazdy ich nie stac na jakiekolwiek studia i prosze nie nazywajcie ich nierobami bo nimi nie sa. Bieganie z igla po osiedlu i straszenie ze jak nie dasz dychy to zaraza cie AIDS wyszlo tam juz z mody nawet na to ludzie sie juz nie nabieraja ,albo i nie maja zeby dac. Pic krasc ,krasc i pic i tak codziennie .Kazda praca organizowana sezonowo przez urzad czy to odmiatanie chodnika w zimie czy sprzatanie razem z kolegami z montelupich to jedyne zrodlo dochodow dla tych mlodych ludzi . Masa dziewczat zeby utrzymac siebie i swoja rodzine bo ojca zwolniono musi wystawac na ulicy . O czym my wogule rozmawiamy ,dacie tym ludzia bez rzadnych wyrzutow sumienia flage i kazecie machac :( jestescie nienormalni chyba .Im radosc sprawi praca , chleb , oni jak kazdy z nas chca miec firmowe buty chca miec samochod chca jechac na wczasy . Tacy ludzie tez maja marzenia ! ale oprocz marzen nie pozostaje im nic innego :( wiec moze nie wymyslajmy kolejnych swiat bo jeszcze nikt nie pomyslal ze od 1 maja wszystko drozeje a oni jak nie mieli tak na nic nie maja . Niestety nie moge dalej pisac bo znalem wspanialych ludzi ktorzy stoczyli sie na dno i nie byli w cale z jakiejs patologicznej rodziny nie pili ich dziadkowie nie kradli ! odczepcie sie od nich i zamiast wymyslac kolejne swieta pomyslcie w jaki sposob mozna pomoz tej najmniejszej liczbie naszych obywateli BIEDOCIE ktorej nie widzicie bo nie chcecie widziec a w Tarnowie mysle ze cos takiego nie bedzie mialo miejsca .

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-04-2004) hiryu :
Nie grucha nie masz racji , takim "biednym" jak ci debile z ławek pod blokami nie trzeba dawać samochodów ani firmowych butów ani w ogóle nic, tylko porządnie im dać w dupę, wsadzić gnojów do pierdla na jak długo się da i niech się nie bawią w Janosików. Jakoś dawniej żyło się bez markowych butów, bez samochodów i się dało, to co oni "biedni" teraz nie mogą? A każda z tych osób, które oni okradli, pobili, itd. na te swoje parę groszy cięzko zapracowała, a ci kretyni mają to za nic, i nie mów mi ,że oni są biedni, to bandyci i kryminaliści, i tyle.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-04-2004) grucha :
takiego sie spodziewalem komentarza :( zabolalo ! masz racje oni nic od ciebie nie chca , wiec im nic nie dajesz , oni chca tylko zyc tak jak ty !

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-04-2004) Tarnowianin :
grucha wielkie pozdro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a ty hiryu pewnie jestes wlasnie z takiej rodzinki co na sniadanie i kolacje wpierniczasz kawior jeszcze podany przez mamusie do luzka wiec sie troche uspokuj czlowieku bo wyzywaniem kogos od kryminalistow niemasz racji i wlasnie mam i przypuszczam ze jak tobie by zycie dalo po dupie tak jak mlodziezy ktora nie ma co jesc "padl bys jak kawka" ... WINE SZUKAJCIE W NASZYM KOCHANYM PRAWIE BARDZO DOBRZE ZE WCHODZIMY DO UNI BO POLSKA W RZADACH LEPERA CZY NAWET SLD NIE MIALA BY NIC I JESZCZE BARDZIEJ BY UPADALA... CZASU SIE COFNAC NIE DA MOZNA TYLKO STRAAC SIE ZEBY BYLO LEPIEJ ZEBY NIKT NIE MUSIAL SIEDZIEC NA LAWCE I OKRADAC KOGOS ZEBY MIEC NA CHLEB !!!!!!!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-04-2004) grucha :
jeden madry ! zapomniales tylko dodac ze jest jeszcze szansa wyjazdu za granice wiec moze tam beda szukac chleba jak tu go nie ma i bedzie mniej tych "kryminalistow" jak rzekl nasz przedmowca !

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-04-2004) taki jeden :
Grucha, jest taka powiedzenie, ze mozna byc biednym, ale to nie znaczy, ze zaraz trzeba byc brudnym. Tak samo tutaj: rozumiem problemy tych ludzi, bo sam jestem z takiej rodziny i mimo, ze skonczylem studia z bardzo dobrym wynikiem nie mialem znajomosci i musialem dopiero wyjechac z kraju, zeby dostac dobra prace. Ich bieda jednak nie oznacza, ze zaraz maja napadac, rabowac i niszczyc zycie innych (czesto w jeszcze gorszej sytuacji jak oni). To nie moze byc zadnym usprawiedliwieniem, szczegolnie, ze nie o chleb im chodzi tylko o markowe buty... to raczej jest zalosne... tak samo zalosne jak zbiorka chleba dla zwierzatek, gdy ludzie gloduja (z calym szacunkiem dla milusinskich)...

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-04-2004) PannaNikt :
Wiesz co grucha... pare lat temu pokonczylam szkoly, zaczelam samodzielne zycie i stanelam przed dylematem: albo nadal siedziec na 'garnuszku' u rodzicow i brac zasilek - albo zaczac dzialanosc na wlasna reke. W pare osob zapozyczylismy sie, pomyslelismy co by tu robic i zalozylismy firme. Teraz mamy prace sami, dajemy ja kilkunastu innym osobom, mam mieszkanie, dobre auto, wakacje za granica. Ale tacy jak ty widza tylko to, co mam. Nie widza tego, ze to nie jest praca na 8 godzin dziennie, pa i do domku; nie widza tego, ze pracuje sie cala dobe - bo nawet w nocy jesli sie obudzisz - myslisz nad swoimi klopotami w firmie, ktore de facto nigdy sie nie koncza; nie widza tego, ze oprocz wykonywania swoich obowiazkow wynikajacych ze stanowiska w pracy - musisz uzerac sie ze skarbowka, zusem, urzedasami wszelkiego autoramentu; ze moze przyjsc pierwszy lepszy inspektor i wrzucic ci kare finansowa, bo w apteczce wlasnie zabraklo wody utlenionej; nie widzisz tego, ze musisz codziennie usmiechac sie i byc milym dla ludzi, ktorych masz ochote po buzi wytrzaskac; nie widzisz tego, ze czasem sam nie dasz sobie wyplaty, bo inaczej brakloby na ZUS dla pracownikow; ze gdy w firmie idzie gorzej - twoj pracownik zarobi wiecej od ciebie, ale ma to w nosie. I wiesz co boli? Ze gdy szukasz nowych ludzi do pracy, bo sie rozwijasz i tworzysz nowe stanowiska - przychodzi ktos taki jak ty i mowi: to ja na poczatek chcialbym zarabiac 3 tys. i wogole miec duzo urlopu i jak czesto moge chodzic na chorobowe? A na pytanie: a co pan potrafi - jakos nie umie odpowiedziec... A potem idzie i opowiada, ze inni to maja domy i samochody...

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-04-2004) Yello :
O czym my tu rozmawiamy? Młody człowiek, choćby i pochodził z najgorszej rodziny, nie ma prawa okradać innych. Zreszta nikt mu nie bronił w podstawówce się uczyć, pozniej iśc do liceum, mieszka w Krakowie na studia tez by mogl sie wysilic, jak to mówia na nauke nigdy nie jest za pozno. I co nie dalo by sie? Co taki ma innego do roboty? Skoro on chce tylko zyc? Co ma innego no powiedz grucha? Moim zdaniem to chyba łatwiej jest zakosić nową pare "adików" czy nowy model nokii niz nauczyc sie paru wzorów z matematyki. I nie powiesz mi ze taki chlopak nie mial mozliwosci??? Powiedz mi z jakimi oni srednimi konczyli swoje podstawowki??????

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-04-2004) INTERNAUTA :
PannaNikt, jezeli potrzebujesz nadal pracownika to podaj na siebie namiary. Ja nie wezme od razu 3tys, ani na chorobowe tez sie nie wybiore.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-04-2004) wijak :
Tak, grucha i Tarnowianin. A wszystkiemu winna jest flaga? Biało-czerwona, prawda ? Żałośni jesteście , z takim stosunkiem do życia swojego i do życia (często poświęcanego) innych ludzi długo jeszcze pracy nie dostaniecie . Nie tylko z powodu oczywistych błędów rządzacych nami karierowiczów. (zresztą pewno chętnie byście ich zastapili, prawda ?) . Jeśli patriotą może być tylko człowiek najedzony, mający pracę, zadwololony z życia to faktycznie po cholerę byli w naszej historii ci wszyscy więzieni i torturowani w kazamatach, odmrażający nogi na Syberii, ginący pod każdą szerokością geograficzną. Czy na pewno mieli pracę, byli najedzeni, mogli być zadowoleni z życia .... ? Jakim prawem wpada Wam do głowy nawet pomysł na porównywanie Waszej i Ich sytuacji ? Nikt Wam nie kaze machać flagą , tak jak nikt nie kaze się czuć Polakami. Ale wyraźnie to powiedzcie, a nie szukajcie winy w symbolach narodowych, dla których inni poświęcili WSZYSTKO.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-04-2004) W.Popiela www.upr.pl :
Kupiłem 2 flagi w szkole. Dziś jeszcze nie byly sprzedawane na ulicach. Bardzo patriotyczna Pani Dyrektor. Niektóre szkoły mają szczęście.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-04-2004) pawel :
a ja kupie sobie taka flage i bede mial, przydala by sie tez flaga UE.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-04-2004) Wolf :
Patriota nie zostaje sie po kupieniu flagi - jest sie nim w sercu. Jednak pomysl szycia flag bardzo mi sie podoba - musimy manifestowac swoja przynaleznosc narodowa. Szkoly powinny takze zadbac o wychowanie patriotyczne- tak aby dzieciaki wiedzialy co symbolizuje flaga, jak powstal hymn, nauczyc sie go spiewac. Lepsze to niz wychowanie seksualne w klasach 1-3... Nio ale nasi cwierc inteligenti politycy nie wpadna na takie proste rzeczy, wola sie zajac innymi niezwykle "waznymi" sprawami - "zwiazkami homoseksualnymi" itp.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-04-2004) Wolf :
Ja flagi UE w zyciu nie powiesze - ale flage Czeczenii to owszem - mam nawet bardzo ladna w domu... Miala jechac do Warszawy na demonstracje :D

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-04-2004) Q :
Dotychczas byłem na kilku imprezach na których oprócz Mazurka Dąbrowskiego organizatorzy puszczali taką skoczną piosenkę ,,Oda do radości" . Bardzo się zdziwiłem iż tylko ja wysłuchałem tego utworu na siedząco , reszta zebranych próbowała przybrać tzw. postawę zasadniczą .

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-04-2004) y :
paranoja!!!!!!!!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(27-04-2004) Tarnowianin :
wijak nie chcial bym cie rozczarowac ale znalazlem prace .. i dodatkowo jestem kuratorem takiej wlasnie mlodzierzy o ktorej piszemy i co jak co to jestem w temacie... A co do tego swieta to nic niemam bo jak na caly rok jeden dzien mozna poswiecic histtorii narodowej ;]

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(27-04-2004) hiryu :
Tarnowianin, nie chce mi się z tobą gadać, ale ponieważ mnie zwyzywałeś jedno ci muszę powiedzieć, żeby rozwiać twoje złudzenia (a mówię to na podstawie swojej wieloletniej praktyki zawodowej): jeżeli myślisz, że ci sympatyczni i kochani biedni dresiarze, którzy z tej swojej biedy i frustracji walą ludzi słusznie po ryjach i zabierają im portfele przeznaczają swoje "dochody" na chleb, to jesteś bardzo naiwny. Te ich ciezko zarobione pieniądze z zywności to widywały w najlepszym wypadku piwo. A jak słusznie zauważali tutaj "taki jeden" i "yello" ich rzekome frustracje nie usprawiedliwiają ich zachowań kryminalnych. I chyba najwyższa pora już skończyć z takimi pseudospołecznymi usprawiedliwieniami dla typów tego rodzju, bo to ich tylko doprowadza do mniemania, że im się rzeczywiście cokolwiek "należy", a to nie jest prawda.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-05-2004) pusiaa :kobieta_z_pierwszych_stron_gazet@poczta.onet.pl 
IV Rzesza już na szczęście sie skończyla ufff...

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-05-2004) kecaj :
jedno mnie tylko ciekawi, czy to dodatkowy dzien wolny od pracy!?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-05-2004) Przemek :Przemekstarg@wp.pl 
Czy ten dzien jest wolny od pracy czy to jest swieto panstwowe czy jesli wychodzi w sobote lub w niedziele to nastepny dzien ma byc wolny lub jesli sie pracuje to wtedy jest praca w nadgodzinach w setkach?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


W związku z pracami modernizacyjnymi na portalu możliwość komentowania artykułów została wstrzymana do momentu oddania nowej wersji serwisów. Prosimy o cierpliwość, przepraszając za niedogodności.

Portal inTARnet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do usunięcia lub skrótu komentarza naruszającego prawo, zasady współżycia społecznego lub NETykiety. Jeżeli uważasz, że którykolwiek wpis narusza czyjeś dobra - zgłoś nadużycie, wysyłając e-mail na adres:
redakcja@intarnet.pl


© 2003-2012(2015) Tarnów ON-LINE

Kontakt z redakcją/administratorem:
Tarnowski Obywatelski Portal Internetowy inTARnet.pl
redakcja@intarnet.pl