Już wkrótce portal w nowej formule
  Reklama i mecenat  
Najnowsze informacje
Zapraszamy, promujemy
Reklama
PŁATNE OGŁOSZENIA i REKLAMY
» PROMUJ się w inTARnecie (oferta)
Reklama
Reklama
Reklama
InTARnet poleca
» ZBK F.Machowski
» Dr Jacek Roik - nowy adres www!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Źródło: inTARnet.pl
  
  Wieści dziwnej treści    -   28/2/2009
Stowarzyszenie Gejów Nieaktywnych
Co i rusz czytam a to jak para lesbijek gdzieś tam domaga się bezpłatnego zabiegu in vitro i odszkodowania za to, że „im się dotąd nie udało”, a to że dzieci wychowywane przez dziadków są im zabierane do adopcji przez parę homosiów, a to inne jeżące mi włosy na głowie wieści. Od czasu do czasu te „cywilizacyjne zdobycze” trafiają i pod nasze strzechy. Takim nowym standardem cywilizacyjnym błysnął niedawno jeszcze jeden nowy lewicowy ruch „Porozumienie dla przyszłości” czyli m.in. SdPl, demokraci.pl, Zieloni 2004, z Dariuszem Rosati i Markiem Borowskim na czele – albowiem ugrupowanie to bierze na swe sztandary walkę o ciemiężonych gejów i chce prawnie usankcjonować w Polsce związki homoseksualne, jeszcze zanim wymusi to na nas Unia, no bo przecie „tolerancja” czyli promocja homoseksualizmu, eutanazji, aborcji oraz walka z kościołem, to dziś nowe wyznanie wiary, wartości, na których zbudowana jest współczesna Europa.

Ogloszenie
>

Niedługo potem tolerancją trysnęła posłanka PO, Urszula Augustyn, która informację o tym, że Kampania Przeciw Homofobii składa wniosek o unijną dotację, by zorganizować „szkolenia”, i „warsztaty” dla nauczycieli, skomentowała następująco: „Na pewno nie jesteśmy jeszcze społeczeństwem nasyconym wiedzą o tolerancji”. No, pal sześć szkolenia, ale homoseksualne warsztaty? Gdyby mi się w czymś takim zdarzyło wziąć udział, to chyba bałbym się schylić i wolę sobie tych homoseksualnych „warsztatów” nawet nie wyobrażać. W każdym razie, ucieszyła mnie wieść, że pani poseł chciałaby nas czymś nasycać, żebyśmy poczuli się jeszcze bardziej nasyceni, co samo w sobie jest wartościowe, albowiem wszyscy odczuwamy niedosyt.
Urszula Augustyn jako wiceszefowa sejmowej komisji edukacji w nasycaniu ma pewne doświadczenie, bo za jej sprawą wkrótce szkoła będzie nasycać umysły naszych sześcioletnich dzieci. Rozumiem, że nauka nie pójdzie w las, i nasyceni tolerancją nauczyciele, po odbyciu stosownych szkoleń i warsztatów zorganizowanych przez KPH, podzielą się tym nasyceniem ze swoimi uczniami, a naszymi dziećmi, najlepiej od razu sześciolatkami, albowiem zdaniem KPH problem homofobicznego „szykanowania uczniów” „zaczyna się już w gimnazjach”. Najlepiej więc zacząć tę edukację jak najwcześniej, od sześciolatków.
Problem jest tym poważniejszy, że w uczonych, słanych do UE raportach stwierdza się, że homofobiczne zachowania mają miejsce już w przedszkolu! Wprawdzie nie ustalono jeszcze mierników, jakimi należałoby sprawdzać poziom tolerancji u malucha, czy miałoby to być intymne ocieranie się edu-katora płci męskiej o nasycanego tolerancją chłopca, w oczekiwaniu na reakcję, czy jeszcze coś innego, ale nie ma wątpliwości, że nauczycielska, tresowana od czasów PRL tyle razy kasta, zachowa odpowiednią, rewolucyjną czujność, w zamian za nowe, przydatne w awansie zawodowym „certyfikaty” zaświadczające o tolerancji i trwaniu na straży „standardów cywilizacyjnych Europy”, jak to kilka lat temu o homoseksualiźmie wyraził się były minister Krzysztof Janik. A nie powinno być to doświadczeniem szczególnie bolesnym, jako że niedawno nauczyciele trenowali przecież zmianę flag na drzewcach z sierpomłotowych na gwiazdkowe oraz Towarzystw Przyjaźni Polsko-Radzieckiej na Kluby Europejskie.
Ale najlepiej by było, gdy poziom nasycenia tolerancją u malucha testowała trójka klasowa – nasycony nauczyciel, paniusia z opieki społecznej i homozorientowany przedstawiciel KPH. Co więcej, wzorem przodujących krajów (to nie żart), sytuacja, w której przedszkolak użyłby słowa „ty pedale”, powinna być dla opiekunów i dyrekcji placówki wyraźnym sygnałem, że rodzice tworzą rodzinę dysfunkcyjną, homofobiczną i nietolerancyjną, więc należy ich wezwać na dywanik, a w przyszłości – zalecić stałe kontrole paniusi z opieki, kuratora, czy też w ogóle odebrać rodzicom dziecko – oczywiście dla jego dobra.
Czy przesadzam? Przecież zmiana dokonywana na naszych umysłach przeprowadzana jest stopniowo, tak jak stopniowo dokonywała się w „przodujących” a niegdyś katolickich krajach Europy. Piszę tu o zmianie polegającej na tym, że to co chore i przez wieki niemoralne staje się terroryzującym wszystkich totalitarnym standardem, a co normalne i dobre - występkiem przeciw ludzkości i prawom człowieka, czymś karygodnym w sensie dosłownym, przestępstwem; że za normalne zaczynamy traktować sytuację w której mniej lub bardziej zboczona mniejszość dyktuje prawa większości za pomocą pieniędzy podatnika. Czy jeszcze ćwierć wieku temu temu byłoby normalne, że przez centra miast przetacza się kolorowy tłum „kochających inaczej”, współczesnych barbarzyńców? Czy dwadzieścia lat temu działacz takiego lobby, wchodzący na teren szkoły z ulotkami „edukacyjnymi” pokazującymi jakie to figle mogą wykonywać ze sobą dwaj panowie, nie trafiłby za kratki, o ile zdołałby przetrwać lincz w oczekiwaniu na policję? A przecież do takich sytuacji „edukacyjnych wizyt” w szkołach dochodziło już i u nas, w Polsce! A w listopadzie ub. roku to właśnie Robert Biedroń, szef Kampanii Przeciw Homofobii zapowiedział wydanie książeczki dla dzieci – bajki o trzech pingwinach, z których dwaj to tatusie – geje, a trzeci to "ich" syn. Tę samą bajkę wcześniej wprowadził do szkół rząd Wielkiej Brytanii.

Oj, zagalopowałem się, ups, muszę szybko sprawdzić czy aby nie jestem homofobem. Pomyślmy, homo – fob to taki człowiek, który ma fobię na punkcie drugiego człowieka. No zwyczajnie go tępi i nie lubi.
Zaraz, jestem przeciwnikiem mordowania nienarodzonych – znaczy się, jestem za życiem, za drugim człowiekiem – więc tu zarzut homofobii odpada. Jestem katolikiem, a przecież kościół opowiada się za życiem. Uważam, że związek tworzy kobieta z mężczyzną, a jego owocem są zwykle dzieci – a więc znów, jestem za tym, by ludzie się rozmnażali, a więc za drugim człowiekiem. Ba - mimochodem staję wręcz po stronie natury i naturalnych praw, bo gdyby Matka Natura zmuszona została przez totalitarną mniejszość politycznie poprawnych propagatorów zboczeń do stosowania ich wzorców, to nie tylko nie byłoby na świecie wówczas mnie, ale także i pana Biedronia, wszystkich homosiów razem wziętych i wszystkich ludzi, a w kosmosie i na ziemi bulgotałyby sobie zapewne w jakimś wodnym roztworze co najwyżej bakterie. Znów więc okazuje się, że względem drugiego człowieka - jestem na tak! A nawet więcej - stoję na straży istnienia całej ludzkości, z całym jej inwentarzem, ze ślepymi zaułkami ewolucji włącznie; stoję na straży istnienia Robertów Biedroniów i Magdalen Śród, nawet za cenę tego, że ich działalność uważam za antyludzką i wyjątkowo szkodliwą. Gdzież znaleźć taki bezmiar tolerancji, jaki niniejszym reprezentuję?!
Co więcej, sprzeciwiam się sytuacji, w której państwo zagląda mi pod pierzynę, wtrąca się do tego, jak wychowuję swoje dzieci, o czym rozmawiam itp. – a więc jestem za drugim człowiekiem, staję po jego stronie, po stronie jego wolności i praw. W uszanowaniu drugiego człowieka i jego przestrzeni prywatnej nie obnoszę się publicznie ze swoim życiem intymnym, upodobaniami seksualnymi na jakichś marszach i nikogo nie przymuszam, aby moje upodobania były jedynymi słusznymi i powszechnie obowiązującymi, nawet jeżeli za takie je uważam – mówiąc wulgarnie: sądzę, że jest czyjąś prywatną sprawą z kim i jak się ktoś „bzyka”. Czy jestem więc homofobem?
Wydaje się, że homofobami są właśnie wszyscy ci, którzy będąc mniejszością próbują narzucić nam kajdany politycznej poprawności, uzurpując sobie m.in. prawo do nauczania naszych dzieci, że to co be, jest cacy, a więc wszelakiej maści Biedronie z ich KPH i innymi tego rodzaju organizacjami, które pozostawiając rodzicom całe odium odpowiedzialności, także karnej za dzieci, jednocześnie poprzez wymuszoną, także prawnie indoktrynację, czyli pranie mózgu, dzieci te rodzicom w ten sposób wydzierają, pozbawiając matki i ojców ich przyrodzonych praw do wychowania swojego potomstwa. Co więcej, to właśnie oni, ci „obrońcy praw”, „tolerancjoniści” uważający że tolerancja polega na tym, że mniejszość narzuca większości jedynie słuszne myślenie pod sankcją karną, to właśnie ci ludzie stanowią największe zagrożenie dla wszelakich mniejszości; nachalni tropiciele homofobii są zagrożeniem dla kochających inaczej, węszyciele antysemityzmu – są zagrożeniem dla Żydów; ci totalitaryści, strażnicy sumienia, walczący z nami za nasze pieniądze (w przypadku KPH mówiono nawet o defraudacji) są zagrożeniem dla tych, w imieniu których rzekomo występują, albowiem wahadło im mocniej odchylone, tym mocniej przechyli się na drugą stronę, zbyt długo i mocno ściśnięta sprężyna – pęka, a że mówimy tu nie o mechanizmach, ale o terroryzowanych tak pojmowaną tolerancją ludziach, społeczeństwach – owo pęknięcie może w istocie objawić się prawdziwą nietolerancją, nie tą kreowaną, może objawić się przemocą czy pogromami.

Ale co tam. Za radą znajomego, pewnego tarnowskiego artysty grafika, karykaturzysty i szydercy, zamierzam założyć Stowarzyszenie Gejów Nieaktywnych. Bo zdaniem homoseksualnych środowisk „każdy z nas jest gejem”, to znaczy gejem potencjalnym i nie wiadomo kiedy się w nas to gejostwo objawi. W dobie kryzysu jedno jest pewne – na co jak na co, ale na walkę z homofobią Unia pieniędzy nie poskąpi. Można by więc zorganizować jakieś warsztaty, porozdawać ulotki z napisem „i ty jesteś gejem”, a jak jakiś przechodzień poczuje się urażony, to wyciągnie się pieniądze kolejne – na „monitoring” tego niepokojącego, homofobicznego zjawiska. Inna rzecz, że gdy to gejostwo już się w nas uaktywni nazbyt obficie, dramatycznie spadnie przyrost naturalny, a wobec mnogości emerytów nie będzie za co „walczyć z homofobią” ani Stowarzyszeniu Gejów Nieaktywnych, ani KPH. Ale może się mylę. W końcu w przyrodzie jest równowaga, i w miejsce degenerujących się - jako biała rasa - Europejczyków, przy okazji ochoczo wyzbywających się swoich chrześcijańskich korzeni kulturowych, coraz ci więcej u nas, w Europie, Muzułmanów. Hołubionych obficie przez „tolerancjonistyczne” środowiska i opiekę społeczną. Oni przyrost naturalny wyrównają. Z nawiązką. A kiedy już las meczetów przerośnie liczbę kościołów, nawet tych zamienionych na galerie, wtedy cóż, miłujący „tolerancję” totalitaryści pokroju Biedronia i ludzi skupionych w takich jak KPH organizacjach będą musieli szybko wziąć nogi za pas. W odróżnieniu od „katolickiego ciemnogrodu” słynnego ponoć z palenia na stosach, na których jakoś nikt kochających inaczej palić nie chce, nie liczyłbym na ich miejscu na to, że muzułmańska większość ograniczy się wobec nich do „obozów reedukacyjnych”. Prędzej sięgnie do wzorców z rdzennie muzułmańskich krajów. A tam się takich kastruje lub kamieniuje... Ot, taki historii chichot, a może raczej prawidło – sami zbiorą swoich działań plon...
M. Poświatowski
Sonda inTARnetowa
 
A to czytałeś ?
Czy sądzisz o komercjalizacji tarnowskiej służby zdrowia ?
jestem za
jestem przeciw
nie mam zdania
[Zobacz wyniki]
 

Komentarze internautów:   (Liczba komentarzy : 43)Dodaj komentarz
(28-02-2009) Obywatel Tarnowa :
Oj daleko panu panie Poswiatowski do tolerancji,do zrozumienia tego pojecia i co najwazniejsze pozbycia sie tego kompleksu.Ja to nazywam kompleksu drugiego czlowieka.Nie bede analizowal panskie zdania ale jak by sie tak uparl to po zmianie pewnych slow i okreslen to okazaloby sie ze jest pan anty-chrzescijaninem.Czy pan boi sie rowniez swojego cienia zeby przypadkiem jakis gej czy lesbijka/jakos niewiele pan pisze o lezbijkach-czemu/ nie probowali pana zgwalcic lub wkroczyc do szkoly ktora ponoc ma byc dla wszystkich,bez wzgledu na rase,kolor skory,wyznania,pogladow itd.itd.Z panskiego komentarza wynika ze jest pan rowniez homofobem.Zmiana jak to pan okreslil,jest robiona na naszym rozumie-no coz do sredniowiecza nie bedziemy wracac,swiatopoglad sie zmienia jak i filozofia zycia.Oczywiscie nie obrazajac Tarnowian proces ten jest spowolniony dzieki wladzy i wplywom KK w Tarnowskiej okolicy. Zaznaczam ze nie jestem gejem,nawet ich styl zycia mi nie pasuje i nie o tym mowa w mojej wypowiedzi ale o podstawie praw czlowieka jako obywatela Tarnowa,obywatela RP i czlonka UE.Moze lepiej otoczyc wysokim murem caly Tarnow i na rogatkach postawic ministrantow/sluzby z kropidlem i po sprawdzeniu tozsamosci obywatela zezwolic albo nie na wjazd do miasta jakze wspanialego gdzie tacy jak np. pan szanuja prawa i gwarancje konstytucyjne RP

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2009) Adolf z zaświatów :
Tak panie Poświatowski ma pan rację, teraz rozumie pan potrzebę zakładania Koncentration Lager, pozbywania się tych wszystkich odmieńców i puszczania ich z dymem! Prawdziwa chrześcijańska postawa!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2009) RS :
Ja przedmówcom zarzucam już nie ignorancję i brak umiejętności czytania tylko świadomą akcję odwracania kota ogonem. Bo argumentów na takie dictum jak w artykule po prostu nie mają. Podobnie jak MP ja też nic przeciw gejom nie mam i temu co sobie robią w nocy pod pościelą, natomiast mam wszystko przeciw działaczom gejowskim, którzy chcą nam narzucić swoją rewolucyjną wizję świata, która doprowadzić może ludzkość lub przynajmniej jej europejską wyłącznie do cywilizacyjnej zagłady. Gratulacje dla autora !

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2009) O innej nienawiści :
http://img10.imageshack.us/img 10/584/pokazzdjecie.jpg

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2009) Patrz tutaj --> :
http://img17.imageshack.us/img 17/2052/pokazzdjecies.jpg

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2009) Jak :
Pisze PAn Poświatowski: "W uszanowaniu drugiego człowieka i jego przestrzeni prywatnej nie obnoszę się publicznie ze swoim życiem intymnym, upodobaniami seksualnymi...". No przecież całym tekstem tym manifestuje swą heteroseksualność, żaden marsz równości nie ma takiego gromkiego okrzyku. Obłudnik i glupiec!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2009) Tomek N. :
no, tak a pisząc po polsku Poświatowski w dodatku manifestuje polskość ;-)

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2009) Legalny Banita :
Czerwonogrodzianie wszyskich zadupi łączcie się.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2009) gej :
nie obnoszę się ze swoją orientacją, jestem człowiekiem skrytym i cichym, bo Bóg mnie stworzył takiego jakim jestem. Boje się o tym powiedzieć rodzicom, prawie ze sobą nie rozmawiamy, w szkole też nie mogę liczyć na zrozumienie bo koledzy i koleżanki wychowani w imie jedynych slusznych idei katolickich pedałów mają za nic. I tak chowam to w sobie, będąc nieszczęśliwym młodym człowiekiem - czekam aż będę mógł to wykrzyczeć i czuć się swbodobnie wśród ludzi dla których nie będę dziwolągiem. Może po maturze, wyjade stąd do większego miasta, gdzie ludzie mają bardziej otwarte umysły. Nie zrozumie tego ktoś kto ma niski poziom empatii, kto nie zaznał tego na własnej skórze, kto nie stara się zrozumieć bliźniego. Ale przyjdzie taki moment, że i ci nietolerancyjni, homofobiczni zetkną się z tym problemem, okaże się, że syn, córka, bratanek albo dobry kolega czy sąsiad przestaną mieć taki problem jak ja i bez patrzenia na konsekwencje wyznają to kim są, jakim stworzył ich sam Pan Bóg Wszechmogący! Amen

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2009) do geja :
Mam, fakt że niewielu, ale jednak znajomych gejów, nie rozmawiamy na ten temat, uważałby to ze swej strony za nietakt. Miałem też koleżankę który chciała zmienić płeć - nikt, a przynajmniej ja tego nie widziałem - z tego powodu jej nie zaczepiał, choć obnosiła się ze swoją innością, by w klasie lubianą osobą. Przerażają mnie jednak działania takich osób jak Biedroń i KPH

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2009) kolo :
......ciągle snie o swiecie w ktorym ludzi dzielic bedziemy na madrych i glupich a nie na gejow i niegejow....taki podzial jest bardziej wartosciowy...wiecej wnosi...ale pan poswiatowski zdaje sie woli inny na gejow i nie gejów. w sumie lepiej glupi ...ale zawsze nie gej.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2009) Anna :
Gdybyś ty widział geju jak się koledzy i koleżanki zachowali w tarnowskiej szkole, w tej "zacofanej", ultrakatolickiej diecezji wobec mojej córki katoliczki, gdy kilka tygodni temu oświadczyła, że nie przyjdzie na dyskotekę organizowaną w piątek i co zaczęli mówić o niej i jej rodzicach później. Gdybyś widział jak jej dokuczają, gdy w piątek przynosi kanapkę z rybą lub serem twierdząc, że to "dawno zniesiony przez Kościół zabobon". Próbując szukać wsparcia w grupie, zaczyna się już kłócić z nami, że inni rodzice są nowocześni a my w naszej rodzinie to mamy przedpotopowe zasady

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2009) ... :
Juz nigdy na ten portal nie zagladne. Sredniowiecze. Wstyd!!!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2009) Wojtek :
Ja to nie rozumiem tych wszystkich homo-promotorów. Przecież to Biedroń i jemu podobni najbardziej uwypuklają te różnice - kto nie gej, kto gej. Kompletnie mnie nie interesuje czy ktoś jest takiej czy innej orientacji, a nawet to czy mu się to tylko wydaje, chociaż mam głębokie przekonanie, że tych drugich osób jest większość. Nietolerancja w szkole wobec gejów niczym się nie różni od tej wobec puszystych, sepleniących, ubogich, kujonów etc. Co klasa, czy szkoła to inny rodzaj "dyskryminacji" , ale wynika ona nie z programowego stosunku całej społeczności do takiej czy innej grupy ludzi ale z niedostatku wychowania i wszechogarniającego egoizmu, jako naczelnej "wartości" współczesnych czasów. Stereotypowych przypadłości, starych jak świat, nie uleczy żadna szkoła, warsztaty czy sankcja prawna. Mogą uleczyć tylko serio potraktowane tradycyjne wartości. Do akceptacji tego lub innego zjawiska społecznego nigdy nikogo nie zmusimy. A gdy zmuszamy, czyniąc coś na siłę i wbrew to przecież mamy do czynienia z czystej wody nietolerancją, która taki czy inny taką metodą chce "wprowadzać", odwołując się do aparatu instytucji

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2009) irudi :
droga Anno, brak ! brak tolerancji w stosunku do ludzi odmiennych...jakkolwiek..to efekt ultrakatolickości właśnie... nienawiśc do żydów, gejów, niemców do wszystkich innych od nas rzekomo "normalnych" to nic innego jak strach przed odmiennością.brak ootwartości na drugiego człowieka...to poprostu brak tolerancji. szanuj ludzi to przesłanie kościoła i jego nauka! nigdzie nie czytalem w nauce kosciola(KRK) bij geja! zarówno gej jak i twoja córka padają ofiarą tego samego obrzydliwego braku tolerancji i poszanowania dla poglądów i przekonań! Szacunek dla człowieka jako istoty gdzie to sie podzialo?...coz panie Poswiatowski zawinil gej ze jest gejem? no co? to juz czasem niepelnosprawny wiecej zawinil(jezeli np ulegl wypadkowi naruszajac reguly ostrozności przy jakiejs pracy), ale nie wieszamy go za to na latarni, tylko uczymy sie jak mu pomoc? tak? to co z gejem co nic nie zawinil? to ze jest jaks kampania przeciwko homofobii, nie oznacza, ze kogos uczy sie byc gejem(na litość boską). nie można nauczyć kogos gejostwa!!!. Ale można nauczyc go tolerancji i szacunku dla odmienności, można nauczyć go żeby odnienności sie nie bał. taka sama zasada...jak u córki ani...prztczyną wyśmiewania w tym przypadku jest odmienność.(ona tez nie jest taka sama jak wszyscy...ma zasady!)

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2009) Robert :
Panie irudi, czasami zabierał pan tu głos i zabierał rozsądnie, dlatego mogę pana zapytać o to, o co innych atakujących Poświatowskiego raczej bym nie pytał bo podejrzewam ich o czytanie ze z góry założoną tezą. Nie znajduję w tekście powyższym napaści na homoseksualistów i odbieranie im godności. Może niektórych przerysowanych uszczypliwości bym sobie w przypadku autora oszczędził, ale taki ma już styl. W tekście jest faktycznie atak ale na mających nas i nasze dzieci uczyć "tolerancji" ludzi z organizacji promujących gejostwo, według nich tak samo uprawnione w sensie formalno-prawno-społecznym jak związki heteroseksualne. Pan naprawdę nie dostrzega nic groźnego w tym, że taki pan Biedroń, jego KPH i inni zwolennicy rewolucji moralnej mogliby edukować nasze dzieci ? Zgadzam się z Wojtkiem, że tolerancji nie da się nauczyć i nie da się jej narzucić. Jak najbardziej można jednak wmówić lub zasugerować dzieciom mającym np. jakieś emocjonalne problemy albo problemy z seksualnością dojrzewającego ciała, że są gejami. Piszę to jako osoba bliska pewnego psychologa z wieloletnią praktyką, który jest przerażony pewną tendencją. Często o tym gadamy. Rodzice przychodzą do niego i już od progu informują, że ich dziecko jest chyba gejem. Potem się okazuje, że dziecko jakiś czas wcześniej miało lekcję z bardzo "kompetentnym" pedagogiem próbującym "uczulić" swoich wychowanków na problem nietolerancji, bo usłyszał jak na korytarzu odzywali się do siebie "ty, pedale !" W zasadzie psycholog nie powinien narzekać, bo każda rozpoczęta terapia to dla niego kasa a takie szkolenia jak w trakcie Kampanii Przeciw Homofobii dostarczyłaby na kozetkach tłumy młodocianych klientów. Oczywiście tylko wtedy gdy rodzice są na tyle czujni, że zaobserwują coś niepokojącego. Nawet nie wiemy jakie spustoszenie w umysłach i emocjach 8-9-10-11 letnich dzieci taki eksperyment wywołuje bo nikt tego problemu dotychczas podobno nie badał.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2009) szok :
Czegoś takiego się tu nie spodziewałem... Wstyd..

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2009) gej :
Czasami jest mi smutno gdy widzę w parku parę idącą za rękę, dziewczynę całującą chłopaka w parku, koleżanki podrywające fajnych przystojnych chłopaków! Smutno mi bo wiem, że ja za to samo zostałbym napiętnowany! Smutno mi, że ktoś taki jak autor bałby się schylić w mojej obecności, bo że niby co ja mu zrobię?! Ale cieszę się, że nawet taki Pan Poświatowski, co o tolerancji wie nie wiele przyczynia się do dyskusji na ten temat. Cieszę się bo jeszcze 20 lat temu byłbym uznany za chorego! A dziś dzięki takim właśnie Biedroniom KPH z jednej strony i Poświatowskim czy MW z drugiej mówi się o tolerancji i buduje świadomość społeczeństwa.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-03-2009) Legalny Banita :
Ludzie w swej masie są debilowaci więc można im wmówić wszystko - i to za zadanie ma kampania prowadzona przez Biedronia. Promocja homoseksualizm jest po prostu anihilacją społeczeństwa rozciągniętą w latach. Ludzie istnieją dlatego, że są heteroseksualni a nie homoseksualni. Jeżeli społeczeństwo ma się rozwijać a nie zwijać to w jego interesie jest przynajmniej nie promowanie homoseksualizmu.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-03-2009) do geja :
Masz już partnera ? Twoje żałosne refleksje świadczą nie tylko o tym, że nie masz partnera ale nawet o tym, że najzwyczajniej podszywasz się pod geja. Nie trzeba być psychologiem, aby cię zdemaskować. Nigdy by mi go głowy nie przyszło, że na podstawie widoku innej pary mogłoby zrobić się komukolwiek przykro, jeśli nie ma partnera. Smutno z jakiego powodu ? Znasz już to uczucie ? Tak niewiarygodnych komentarzy jak twoje nie ma w tej dyskusji. Przestań nas oszukiwać !!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-03-2009) Gej2 :
www.youtube.com/watch?v=6DTeIh wkrIk Powyzej link do szokującego reportażu z programu Interwencja (tv Polsat) o księdzu Rafale Trytku, jawnie nawołującym do nienawiści wobec homoseksualistów. Materiał został wyemitowany dnia: 13.06.2008r. To jeden z księży lefebrystów. Tak bardzo wielbionych na tym portalu: http://www.intarne t.pl/www1.atlas.okay.pl/index_ full.html?action=full&id=11919

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-03-2009) ja :
www.youtube.com/watch?v=6DTeIh wkrIk

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-03-2009) popr :
Poprawny adres - bez spacji w środku. Widocznie portal modyfikuje linki zewnętrzne. Proszę usunąć spacje w adresie www.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-03-2009) irudi :
...i wszystko jasne, przeczytałem. Ten gość jest księdzem...i do tego lefebrystom...komentarz zbedny... mam nadzieje, ze od negowania holocaustu sie powstrzymacie na tym portalu?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-03-2009) Redakcja inTARnet.pl :redakcja@intarnet.pl 
do Geja2 i irudiego: Wydało Się. Wstyd nam, ale przyłapaliście nas na gorącym uczynku. I wiecie już prawie wszystko ! Zanim więc na to wpadniecie - a przecież wystarczy już tylko rozwinąć ciąg logiczny - przyznajemy się: u nas w redakcji od dawna czekają gotowe stosy. Aby je zbudować przerabialiśmy w odpowiedni sposób nieistniejące (spijamy każde słowo z ust wielbionego przez nas biskupa Williamsona) nazistowskie komory gazowe, będące w istocie kominkami przy których sprowadzani z całej Europy Żydzi mogli się ogrzać ;-)))) Tak jak Panowie działają zresztą poprawne politycznie media, więc macie się od kogo uczyć. Na koniec podajemy jeszcze nic już nie znaczące (wobec faktu zdemaskowania naszej faszystowskiej redakcji) fakty: Ksiądz Trytek odszedł z Bractwa Piusa X parę lat temu, bo nie zgadzał się na ... to, że lefebryści uznają zwierzchność potępianego przez Trytka papieża. Jest zagubionym sedewakantystą, działającym na własny wyłącznie rachunek i poza Kościołem.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-03-2009) JAK :
To, co pisze Redakcja inTARnet.pl jest najzwyczajniej w świecie wstrętne.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-03-2009) TAK :
Nawet sarkazm nie usprawiedliwia tego typu komentarza. Wstyd!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(04-03-2009) Smutny :
Dyskryminowani to są wyłącznie ASEKSUALIŚCI. Który aseksualista dostałby taką dotacje jak Biedroń? To skandal, że jedne mniejszości seks. mają przewagę i wywyższają się ponad inne!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(05-03-2009) Do Obywatela Tarnowa :
Jak słusznie zauważył Obywatel Tarnowa: (cytuję) "Czy pan boi sie rowniez swojego cienia zeby przypadkiem jakis gej czy lesbijka/jakos niewiele pan pisze o lezbijkach-czemu/ nie probowali pana zgwałcić?" Jak wiadomo, podobnie jak przemoc może być emocjonalna, co ludzie tolerancyjni wykazali juz wystarczająco, tak i gwałt pewnie - per analogiam - tez może być emocjonalny czy psychiczny. I niech no Obywatel Tarnowa łaskawie się zastanowi, z której-że to strony większy jest gwałt emocjonalny i kto tu kogo chce wydudkać (czyli przerobić na dudka), skoro, jak powszechnie wiadomo, dzieci, póki co, rodzą jak do tej pory wyłącznie heteroseksualni partnerzy.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(05-03-2009) Do Adolfa z zaświatów :
Drogi Adolfie, to nie pan Poświatowski zakłada Koncentration Lager, bo wielki Obóz Koncentracyjny powstaje bez naszego udziału, my tylko usilnie do niego chcemy dołączyć i zmieniamy swoje normy homofobiczne na homoeuforyczne, aby tylko się przypodobać TFUuuurcom. Może kryzys ekonomiczny podleczy nieco apetyty na nieopanowane apetyty homoeuforyczne, bo - jak udowodnił Abraham Maslow - do homofilii trzeba mieć pełny żołądeczek.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(05-03-2009) Do irudiego :
Warto pamietać, że Żydzi ortodoksyjni nie zawsze lubią używać pojęcia Holokaust, które wprowadzone zostało przez anglików i znaczy coś, co niektórym przypomina słowa z Ewangelii "Krew jego na nas i syny nasze". Z języka hebrajskiego pochodzi slowo "Shoah", co znaczy zagłada, zniszczenie, katastrofa.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(05-03-2009) Do JAKa albo JAKiego :
Oczywiście, że to jest wstrętne, ale przecież nie ten co poczuł, a ten co wytoczył.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(07-03-2009) Obywatel Tarnowa :
Do tego co odpowiedzial"Obywatelowi Tarnowa" Czy aby wszystkie dzieci rodza sie heteroseksualne?Na jakiej podstawie kolega tak sadzi?Czy mozna tez powiedziec ze kazde dziecko rodzi sie katolikiem-chyba nie.Tak samo jak nie kazde dziecko rodzi sie normalne.Gwalt emocjonalny moze rowniez wystapic kiedy ktos kogos na sile zmusza do czegos do czego nie ma przekonania jak np.zmuszanie gejow i lezbijek do myslenia kategoriami heteroseksualnych ludzi.Czy to jest tak trodno pojac ze sa ludzie o odmiennej orientacji seksualnej i to sa rowniez LUDZIE tak samo jak i my chcemy byc traktowani jako LUDZIE

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(07-03-2009) coco :
Przeczytajcie! http://wiadomo sci.onet.pl/1929778,12,item.ht ml

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(07-03-2009) coco :
Oczywiście bez przerw w nazwie strony

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(07-03-2009) do coco :
typowa tolerancja a la Biedroń i KPH

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(07-03-2009) do Obywatela Tarnowa :
Kochany ty nawet czytać nie umiesz, a chcesz zabierać głos. W tekście, do którego pijesz jest "dzieci rodzą tylko heteroseksualni partnerzy" a nie że wszystkie rodzą się heteroseksualne. Natury nie oszukasz - z figlów dwóch gejów lub nawet setki lesbijek dzieci nie będzie. A co do homoseksualizmu. W przyrodzie nawet kilka procent wyjątków od reguły określanej jako norma zdarza się. Nauka określa takie zjawiska (odstępstwo od statystycznej normy) jako patologię. Oczywiście to nadal są LUDZIE, nasi bliźni, wymagający nawet szczególnego podejścia. Powinniśmy ich szanować i pomagać im do dostosowywać się - w miarę możliwości i ich świadomych wyborów - do świata norm, podobnie jak ludziom, którzy muszą żyć bez wzroku, bez sprawnych kończyn itd. Nikt wyjątku nie ma prawa nazywać jednak normą i uczyć nas takiej "tolerancji" jak w informacji na onecie, która jest siłowym narzuceniem normalnej, zdrowej większości społeczeństwa wynaturzonej optyki stosowanej przez organizacje promujące mniejszości seksualne.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(07-03-2009) goldman :gold@com.pl 
Jeśli idzie o pedałów( bo to pedały, nie jakieś tam geje- co to w ogóle jest-gej?),otóż mam syna pedała.Jakie to miłe, jak przychodzi do nas na niedzielny obiad ze swoim chłopakiem i całują się, ściskają.Jak oni się kochają! !Jestem dumny, kiedy widzę mojego syna pedała w gronie innych jemu podobnych i mówię do znajomych: widzicie,ten tam,wymalowany,tańczący w szpilkach i stringach to krew z krwi miej- mój syn,pedał! i sąsiedzi mi zazdroszczą! PS.mój syn i jego chłopak będą adoptować chłopczyka,bo chcą mieć normalną rodzinę.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(08-03-2009) gejusek :
Komentarz usunięty z powodu naruszenia netykiety

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(11-03-2009) kolo :
z ciekawości co to jest ta netykieta, bo nie wiem?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(11-03-2009) coco :
Wikipedia: "Netykieta, podobnie jak zwykłe zasady przyzwoitego zachowania, nie jest dokładnie skodyfikowana, nikt też nie zajmuje się systematycznym karaniem osób łamiących te zasady, jednak uparte łamanie zasad netykiety może się wiązać z różnymi przykrymi konsekwencjami, jak np.: zgłoszenie nadużycia do działu abuse i odcięcie "niegrzecznego" osobnika od określonej usługi internetowej przez jej administratora."

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(16-03-2009) A CO ROBIĄ GEJE AKTYWNI ? :
?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(16-04-2009) DSKBHŚ :
Pełne poparcie dla redakcji!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


W związku z pracami modernizacyjnymi na portalu możliwość komentowania artykułów została wstrzymana do momentu oddania nowej wersji serwisów. Prosimy o cierpliwość, przepraszając za niedogodności.

Portal inTARnet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do usunięcia lub skrótu komentarza naruszającego prawo, zasady współżycia społecznego lub NETykiety. Jeżeli uważasz, że którykolwiek wpis narusza czyjeś dobra - zgłoś nadużycie, wysyłając e-mail na adres:
redakcja@intarnet.pl


© 2003-2012 Tarnów ON-LINE

Kontakt z redakcją/administratorem:
Tarnowski Obywatelski Portal Internetowy inTARnet.pl
redakcja@intarnet.pl, tel. kom. 662 930 947