To jest strona archiwalna
   Co to był za portal ?   
Najnowsze informacje
Zapraszamy, promujemy
Reklama
OGŁOSZENIA i REKLAMY (arch.)
Reklama
Reklama
Reklama
InTARnet poleca
Reklama
Reklama
Źródło: inTARnet.pl
  
   Ad vocem „Kampania wyborcza za pieniądze publiczne?”    -   26/10/2010
Gotfryd odpowiada Kwaśnemu
Do naszej redakcji trafiła przesłana przez rzecznik Urzędu Miasta Tarnowa odpowiedź dyrektora Wydziału Strategii Grzegorza Gotfryda na zastrzeżenia wyartykułowane pod jego adresem przez kandydata na prezydenta Jakuba Kwaśnego (SLD). Dyrektor zarzuca radnemu, że ten, w zamieszczonym przez nas tekście „Kampania wyborcza za publiczne pieniądze”, mija się z prawdą, w dodatku na potrzeby swojej kampanii wyborczej manipulując informacją. Poniżej zamieszczamy pełną treść tego pisma.

Ogloszenie

”Cieszę się z zatroskania Pana Radnego Jakuba Kwaśnego o sprawy miasta.
Wyrażam również swój głęboki podziw dla Pana Radnego za odwołanie się do etyki, gdyż manipulacja informacją - to też problem etyczny.

  A teraz ad rem:
1. Na początku wyrażam swoje ubolewanie, że Pan Radny rozpoczyna negatywną kampanię; nie wiem czy jest to spowodowane trudnością z przebiciem się na "rynku wyborczym"; przysłowie mówi, że każdy stosuje metody na miarę własnej osoby;
2. Szkoda, że załączając skan reklamy na własnej stronie, Pan Radny "wyciął" tylko jej fragment, pomijając zaproszenie do skorzystania przez przedsiębiorców z informacji Biura Obsługi Przedsiębiorców w Wydziale Strategii o dostępnych środkach europejskich; jak mniemam był to efekt zamierzony - który miał uzasadnić tezę, jaką Pan Radny postawił w tytule swojej publikacji (to jest również sprawa etyki);
3. Reklama została zamieszczona NIEODPAŁTNIE, tzn. z budżetu miasta, czy jak Pan Radny Kwaśny to ujmuje "z pieniędzy podatników" nie została wydatkowana ani jedna złotówka!
4. Reklama związana jest z naborem wniosków dla mikroprzedsiębiorstw w ramach Działania 2.1 Schemat A - stąd zaproszenie do możliwości zasięgnięcia informacji w Biurze Obsługi Przedsiębiorców, gdyż wiedza i zainteresowanie tymi środkami jest małe;
5. Termin składania wniosków rozpoczyna się 22 października 2010 r. a kończy 22 listopada br. - umieszczenie reklamy po 21 listopada 2010 r. - mijało by się z celem;
6. Mikroprzedsiębiorstwa - to małe firmy zatrudniające kilka osób, zatem reklama została dobrana do grupy potencjalnych beneficjentów środków, którzy często nie mają możliwości, wiedzy czy też nie umieją się poruszać w gąszczu przepisów; nie należy zatem z ironią podchodzić do osób trudniących się handlem: apteka, salon urody, hurtownia z odzieżą używaną - to też zakłady pracy dla wielu osób! - myślę, że naszą wspólną troską winno być odpowiednie kształtowanie możliwości ich funkcjonowania w Tarnowie;
7.Wydział stawia sobie za cel dotarcie do małych firm, gdyż wiele dostępnych środków europejskich nie trafia do tej grupy beneficjentów.
8. Gazeta dociera poza teren Miasta Tarnowa - stąd pojawiło się zaproszenie do inwestowania w Tarnowie.
9. Wydział Strategii funkcjonuje z taką samą intensywnością niezależnie od faktu wyborów; jako dyrektor tego Wydziału sygnuję sprawy, które należą do zakresu jego działania; reklama nie zawiera żadnego elementu, który byłby w najmniejszym stopniu związany z kampanią wyborczą”.

Grzegorz Gotfryd, Dyrektor Wydziału Strategii
Sonda inTARnetowa
 
A to czytałeś ?

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Unknown MySQL server host 'mysql5-3.premium' (1) in /home/intarnet/www/www1.atlas.okay.pl/poll/include/class_mysql.php on line 32
Connection Error
MySQL Error : Connection Error
Error Number: 0 
Date        : Fri, April 19, 2024 22:26:59
IP          : 18.117.137.64
Browser     : Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)
Referer     : 
PHP Version : 4.4.9
OS          : Linux
Server      : Apache
Server Name : www.intarnet.pl
Script Name : /www1.atlas.okay.pl/index_full.html