Już wkrótce portal w nowej formule
  Reklama i mecenat  
Najnowsze informacje
Zapraszamy, promujemy
Reklama
PŁATNE OGŁOSZENIA i REKLAMY
» PROMUJ się w inTARnecie (oferta)
Reklama
Reklama
Reklama
InTARnet poleca
» ZBK F.Machowski
» Dr Jacek Roik - nowy adres www!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Źródło: inTARnet.pl
  
   Można „porozmawiać” z Ryszardem Ścigałą    -   28/6/2011
Czat z prezydentem
Tarnowski magistrat kontynuuje zwyczaj „czatowania" z szefem tarnowskiego samorządu. Z Ryszardem Ścigałą, na istotne dla miasta i mieszkańców tematy, porozmawiać będzie mógł każdy, kto w najbliższą środę, 29 czerwca, o godz. 17.00 odwiedzi stronę www.tarnow.pl.

Ogloszenie
>
Sonda inTARnetowa
 
A to czytałeś ?
Czy sądzisz o komercjalizacji tarnowskiej służby zdrowia ?
jestem za
jestem przeciw
nie mam zdania
[Zobacz wyniki]
 

Komentarze internautów:   (Liczba komentarzy : 26)Dodaj komentarz
(28-06-2011) a o czym? :
1. czy zechce rozmawiac o konkursie do zespołu skzół integracyjnych na ul Bandrowskiego? 2. jakim sposobem wygrł konkurs emeryt a przegrał doświadczony , zasłuzony i oddany szkole nauczyciel? 3. czy można rozmawiać o pewnej wypowiedzi: jak Pani to powie to panią ....

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(28-06-2011) emeryt :
O czym rozmawiać z panem prezydentem i tak odpowiada na pytania te które chce które są nie wygodne nie odpowiada

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(28-06-2011) tarnowianin :
kiedy w tarnowie beda w koncu jakies sciezki rowerowe (chocby kilometr) z prawdziwego zdarzenia ?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(28-06-2011) Jan Guty :
A ja pytam Pana Prezydenta już dziś. Dlaczego jego przedstawiciel do prowadzenia rozmów z NSZZ Solidarność o zgłaszanych przez nią problemach w MPK nie odpowiada na kierowane pisma w trybie administracyjnym? Trzeba się zastanowić czy te problemy w związku z unikaniem dialogu nie skierować na Wojewódzką Komisję Dialogu Społecznego, a osobno złożyć skargę do Wojewody. Czy problemy związane ze stanem firmy i bezpiecznym transportem są władzom miasta obojętne? Dlaczego za majątek Spółki zakupiono zdezelowany i kosztowny tabor? Dlaczego wielokrotnie dyspozytor przekazywał do dyspozycji kierowców niesprawne autobusy? Dlaczego za sprzeciw naszej organizacji zakładowej dla tych nagannych praktyk uderzani są ,,kijem" nasi członkowie? Nadmienię że niedawno na wniosek Roberta K.( tego samego który przyznał się do przekrętów na giełdzie) został ukarany przez Zarząd kierowca -członek naszego związku. Ta sytuacja której ten kierowca zawinił była powszechna, co przyznał dziś członek Zarządu MPK i jest mu wiadoma. Jak dziś zażądałem wycofanie kary temu kierowcy, to członek Zarządu natychmiast zareagował w ten sposób by wpisać do protokołu iż ja żądam ukarania wszystkich kierowców którzy taką praktykę stosowali. I mało tego usprawiedliwiał to tak że w ten sposób kierowcy ułatwiali sobie jazdę. W kontekście tego ja bym zdecydowanie wcześniej ukarał Zarząd niż kierowców. Zachodzi pytanie, czy za powszechne szkodliwe praktyki nie jest bardziej odpowiedzialny Zarząd niż pracownik, tym bardziej jak wynika z dzisiejszej rozmowy, że Zarząd ma świadomość że autobusy bez tzw. hamulca przystankowego jeżdżą od długiego czasu. O wypuszczaniu do ruchu niesprawnego taboru świadczą liczne wpisy w kartach drogowych dokonane przez kierowców. Niestety ci odważni w MPK już nie pracują, ( ich nie ma, czemu się trudno dziwić, ale ich wpisy pozostały). Dlaczego nie zostaliśmy poinformowani przez Zarząd o odwołaniu się od nałożonej kary na pracownika członka naszego związku. W ten sposób niezgodnie z prawem uniemożliwiono nam obronę pracownika, który być może został niesłusznie ukarany. I dlaczego Zarząd MPK mimo jasnej i klarownej sytuacji (bo Robert K. przyznał się do popełnionego przestępstwa) zasięga opinii prokurator nadzorującej sprawę Roberta K, oraz opinii Pana Morawskiego pełniącego nadzór prawny w MPK. Czy tak trudno jest podjąć decyzję w sprawie Roberta K. - pracownika nadzoru Spółki zatrudnionego na czas nieokreślony , a na giełdzie na której zamoczył na mocy umowy cywilno -prawnej tj. czy można go zwolnić czy też nie. W stosunku do wielu pracowników Zarząd za drobne przewinienia regulaminowe, a nawet za pomówienia tegoż Roberta K. ,,sławnego z giełdy", nie potrzebował wyjaśnień prokuratorów by zastosować najdotkliwsze kary. Było tak że później się z nich musiał wycofać.To tylko niestety tylko nieliczne negatywne przykłady.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(28-06-2011) Jan Guty uzupełnienie :
To ja zostałem pomówiony przez Jerzego Wiatra o popełnienie przestępstw, które podał jako powody mojego zwolnienia. Wsparła go w tym Tarnowska Prokuratura potwierdzając oskarżenia Wiatra swoim aktem oskarżenia. Od tych oskarżeń prawomocnym wyrokiem zostałem uniewinniony. Sąd uznał je za absurdalne. Jednak mam zablokowany powrót do pracy w MPK , bo Niezawisły Sąd Okręgowy dał wiarę wątpliwym zeznaniom świadków wystawionych przez Jerzego Wiatra, a zatrudnianych na giełdzie samochodowej przez Roberta K., który przyznał się do popełnionego przestępstwa. A ja przestępcą w odróżnieniu od zeznań świadka reprezentującego Jerzego Wiatra i pomimo ich starań nie jestem Dlatego na drodze prawnej będę walczył o pełne zadośćuczynienie i powrót do pracy od osoby która mnie niesłusznie oskarżyła.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(29-06-2011) jeszcze jedno :
tylko małe pytanie - dlaczego dzieci zdone na zakończenie roku otrzymały kaski ??

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(29-06-2011) emeryt :
Guzik prawda ta strona tarnowska wcale się nie chce otworzyć to jakiś blef

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(29-06-2011) Jan Guty :
Ja też się nie mogę przebić z pytaniem. Udało mi się tą stronę otworzyć ale cały czas jest moderowana. Żałuję że ani za pomocą pism i dokumentów, ani na czacie nie mogę porozmawiać o problemach z Prezydentem. Ale może się to w końcu uda na konferencji prasowej, którą mam zamiar zorganizować i zaprosić na nią też Pana Prezydenta by miał możliwość o publicznych problemach wypowiedzieć się publicznie. I nie zapomnę też zaprosić przedstawicieli Rady Miejskiej, oraz Zarządu MPK. Demokracja ponad wszystko.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(29-06-2011) emeryt :
Udało mi się wejść na tą stronę ma pan rację cały czas jest moderowana może tak jest wygodniej!!!!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(29-06-2011) emeryt :
Ja też chętnie przyjdę na tą konferencję prasową a mam wiele pytań

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(29-06-2011) Jan Guty :
Wszystkich chętnych zapraszam (nie tylko emerytów) na konferencję. Także tych przeciwnego zdania. Wszak demokracja zapewnia swobodę wypowiedzi. Jednaj ze względu na fakt iż w jutrzejszym programie Sesji Rady Miasta nie ma punktu oceniającego Spółki Miejskie, (to opóźnienie jest precedensowe), to tę zapowiedzianą publiczną konferencję zamierzam zorganizować w terminie bliskim przed powakacyjną Sesją. Liczę na Państwa udział i serdecznie już dziś zapraszam.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(29-06-2011) Jan Guty cd :
I zaproszę na tą konferencję Pana Prezydenta i przedstawicieli Rady Miejskiej. Bo każdy posiada prawo wypowiedzi. Czy z tej szansy skorzystają to już inna sprawa, jednak jestem otwarty na uzgodnienie terminu akceptowanego przez zaproszonych Czcigodnych Obywateli.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(29-06-2011) Łojców :
Jaka demokracja człowieku? Demokracja potrzebuje wartości, szacunku do innych, szacunku do zdania innych. Demokracja z samego początku zakłada, że nikt nie jest nieomylny, dlatego liczy się zdanie ogółu, jako, że grupa ludzi o wiele bardziej zauważa pewne rzeczy, niż jednostka. Jakby tutaj była demokracja z prawdziwego zdarzenia to nikt nie lekceważyłby nikogo. To jest chory kraj. Pozbyliśmy się wartości chrześcijańskich, wartości słowiańskich. Zaimportowaliśmy obce prądy, chcemy być amerykańscy, kapitalizm ponad wszystko i są tego efekty. Dopóki ludzie nie przejrzą na oczy to nadal tak będzie. Polska była Polską tylko przez 6 lat od 21 roku do 27, kiedy prawowite godło Polski było z koroną zamkniętą, krzyżem i ramionami wzniesionymi do góry. W tym kraju poprzez największe media propaguje się bezczelność, chamstwo i cwaniactwo, a przy okazji brak koleżeństwa, coś co było polskim znakiem, chociażby podczas wojny, gdzie kolega nigdy nie zostawiał kolegi. To co się dzieje na górze nie bierze się z niczego, to efekt tego jak ludzie postrzegają otaczający świat, jakie mają zasady. Ludzie z góry przecież wywodzą się z dołu. Jacy jesteśmy takie są nasze władze.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(30-06-2011) ciekawska :
a czy jest gdzieś zapis z tego czatu?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(30-06-2011) Łojców :
http://www.tarnow.pl/index.php /pol/Miasto/Urzad-Miasta-Tarno wa/Czat-z-Prezydentem/Czat-z-Prezydentem-29.06.2011

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(30-06-2011) Emeryt :
Ja zadałem co najmniej trzy pytania ani na jedno Pan prezydent nie odpowiedział to było do przewodzenia.Były to pytania nie wygodne dla prezydenta i jego wizerunku>Pozdrowienia dla pana prezydenta Pan kiedyś też emerytem będzie.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(30-06-2011) kery :
ślęczałem przez godzinę przy kompie i nie udało mi się zobaczyć wpisów podczas czatu .wpisy ukazały się po godzinie czatowania CO TO ZA CZAT to zabawa w chowanego

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(30-06-2011) SMAFIOO :
@Łojców, swym wpisem nieco namieszałeś pod czachą. Mam na myśli pewien brak konsekwencji, wyrażający się początkowym odniesieniem się do elementów demokracji bezpośredniej i końcowym spuentowaniem elementami demokracji pośredniej (parlamentarnej), a także jakby „przypisywaniem” demokracji (jako takiej) atrybutów wartości, co (tu) wydaje się być zasadne raczej do sposobu uprawiania polityki (cech polityków) czy działania mediów. No i te trzy ostatnie zdania – czy można liczyć na nieco szersze wybronienie tez z nich zawartych? Mnie łatwiej byłoby wybronić takie (parafrazując): To co dzieje się na górze nie bierze się z niczego, to efekt tego jak ludzie u władzy postrzegają otaczający świat, jakie mają zasady. Ludzie z góry rzadko wywodzą się z dołu. Jesteśmy takimi, jakimi prawdziwa władza i media chcą, abyśmy byli.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(30-06-2011) Jan Guty :
I tu SMAFIOO się z Tobą całkowicie zgadzam.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-07-2011) Nie zdziwiony :
jak czytam te wypowiedzi to wychodzi na to ze miał być " Czat" a wyszedł kiepski "czad"

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-07-2011) Łojców :
W Polsce nie ma demokracji, jest ustrój demokratyczny polegający na wybraniu władzy pośredniej przez ogół ludzi, którzy mają coś do gadania jedynie co 4 lata. Przeciętny człowiek po za wybraniem swoich reprezentantów do władzy nie ma nic do powiedzenia. Gdyby Demokracja w Polsce byłą prawdziwą demokracją, to władze słuchałyby i liczyły się z głosem zwykłych ludzi. Tak nie jest. Papież powiedział, że demokracja bez wartości staje się totalitaryzmem. W pełni zgadzam się z tym, jako, że w ustroju gdzie nie szanuje się ludzi, gdzie nie liczy się ze zdaniem zwykłych ludzi, jest to nic innego jak ustrój nie respektujący zdania, ani decyzji zwykłych obywateli. Nie ma to zatem nic wspólnego z uczciwą demokracją i jest zaprzeczeniem jej sensu. Ludzie jednak rządzący nie biorą się znikąd. Tak samo kiedyś zasiadali w ławkach, tak samo przesiadywali pod blokiem, tyle, że wybrali politykę i tam pną się po szczeblach swojej kariery. Sami się nie wybierają, są wybierani przez ludzi, i bez ich głosów nie są w stanie przetrwać.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-07-2011) SMAFIOO :
Z czat-u dowiedzieliśmy się nieco o tym, na co Pan Prezydent wydaje publiczne pieniądze i pośrednio jak to robi(ł). Dla mnie czad, to enigmatyczne odpowiedzi Prezydenta na pytania o: przygotowaniach przed następną ew. powodzią, planach rozbudowy Strefy Aktywności Gospodarczej, reorganizacji urzędu (dlaczegóż to będzie musiał nie być strachliwy wobec oporu podwładnych). Prezydent nie znalazł też żadnej okazji, by „przemycić” cokolwiek o realnym sprzyjaniu szeroko pojętej przedsiębiorczości. I tyle. @Łojców, w Polsce mamy, powszechną w tzw. w krajach cywilizowanych, demokrację pośrednią-parlamentarną. Generalnie nie mamy mechanizmów szerszego, bezpośredniego i wiążącego władze wypowiadania się Obywateli, tak jak to jest np. w Szwajcarii (liczne referenda). System funkcjonowania partii sprawia, że „przeciętny człowiek” nie „wybiera” swoich reprezentantów, jak sugerujesz, tylko głosuje na tych, których wskaże partia. A to duża różnica. Nie zgadzam się więc z tezą, że włodarze „Sami się nie wybierają, są wybierani przez ludzi, i bez ich głosów nie są w stanie przetrwać.”. Ja nie widzę większych przeszkód, aby w przyszłości Polską rządziły gumisie, ogry, smurfy lub inne stwory, jeśli tylko spełnią „ustawowo doprecyzowane lub nie doprecyzowane” wymogi formalne dla kandydatów, a partie wciągną ich na listy. Zasadność głosowania na nich w mózgach elektoratu zakodują tefałeny.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-07-2011) Łojców :
Tutaj się nie zgodzę z Tobą. Jeżeli nikt nie zagłosuje na daną partię to ta partia nie znajdzie się w sejmie. Parlamentarzyści są wybierani dzięki naszym głosm, tzn dzięki nam. To, że są w listach różnego rodzaju manipulacja to dowodzi tego co już napisałem wcześniej, a mianowicie brak wartości w naszej demokracji i brak poszanowania jej.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-07-2011) kaka :
Ścigała to człowiek sukcesu, a największym jego sukcesem będą czystki w Urzędzie jakie zamierza zrobić. Zamiast wydawac pieniądze na potrzeby Tarnowa zatrudnia coraz to nowych doradców , coraz to nowe firmy które zaczynają reorganizację Urzędu czyli cos co działało przez tyle lat, po to by pokazać jakim to jest wspaniałym menadżerem. A za ile to zrobi tego nie dowie się nikt. Efekt dyrektor będzie kierownikiem , kierownik kimś tam innym , a na czele tego wszystkiego stanie człowiek Ścigały ,by nikt złego słowa nie śmiał powiedzieć o człowieku bez skazy. Jak to sam mówi o sobie miłościwy Rychu ," mnie to nie może się nie udać . I tak to powoli zadłuża miasto byle tylko zrealizować jego debilskie pomysły bez głosu sprzeciwu " nikt nie mówi mi wprost że to się nie podoba"- a kto powie ten już tutaj nie pracuje....

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-07-2011) SMAFIOO :
Szanowny Panie Janie Guty, oglądałem ongiś film przyrodniczy, w którym potężne stado pasących się gnu zaatakował lew. Wybrał dorodną sztukę, którą początkowo jedynie garstka próbowała obronić przed drapieżnikiem, ale oczywiście bezskutecznie. Spłoszone stado, po chwili, zerkając na pożerającego ich bratanka lwa, kontynuowało wypas, jakby uspokojone, że już jest bezpieczne i ma problem z łbów. Spokojnie Panie Janie, pewnikiem przyjdzie czas na kolejną osobę, której niewielu przyjdzie z pomocą, nawet sąd. I kolejną, i kolejną, i kolejną… bo tylko dzikie drapieżniki zabijają tyle osobników, ile są w stanie skonsumować. Żerujący „ludzki drapieżnik”, zwykle pasożyt, nie zna umiaru i zniszczy każdego, kto mu przeszkodzi nieokiełznanie bogacić się i/lub niegodziwie rządzić.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-07-2011) Szanowny Panie SMAFIOO :
W tym sęk że ja jeszcze nie zostałem pożarty jako dorodna antylopa przez lwa. Nawet gdyby tak się stało co wcale nie jest wykluczone, bo rzeczywiście część dorodnego stada chroniąc swoje zadki przed atakiem lwa mnie porzuciła - lecz jednak nie wszystkie osobniki. Po mnie będzie następny przywódca stada bo taka jest kolej rzeczy. Te najbardziej dorodne sztuki pozostały w stadzie. Jestem przekonany o słuszności swojego działania, jak też że lew się starzeje i coraz bardziej ma stępione zęby na kościach upolowanych antylop. Tak jak po burzy jest pogoda, tak po czasach niespokojnych następuje spokój. Pozdrawiam.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


W związku z pracami modernizacyjnymi na portalu możliwość komentowania artykułów została wstrzymana do momentu oddania nowej wersji serwisów. Prosimy o cierpliwość, przepraszając za niedogodności.

Portal inTARnet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do usunięcia lub skrótu komentarza naruszającego prawo, zasady współżycia społecznego lub NETykiety. Jeżeli uważasz, że którykolwiek wpis narusza czyjeś dobra - zgłoś nadużycie, wysyłając e-mail na adres:
redakcja@intarnet.pl


© 2003-2012 Tarnów ON-LINE

Kontakt z redakcją/administratorem:
Tarnowski Obywatelski Portal Internetowy inTARnet.pl
redakcja@intarnet.pl, tel. kom. 662 930 947