To jest strona archiwalna
   Co to był za portal ?   
Najnowsze informacje
Zapraszamy, promujemy
Reklama
OGŁOSZENIA i REKLAMY (arch.)
Reklama
Reklama
Reklama
InTARnet poleca
Reklama
Reklama
Źródło: inTARnet.pl
  
   Pierwsze personalia w nowym schemacie organizacyjnym Urzędu    -   04/7/2011
Z konkursu i z powołania...
Znamy efekty dwóch konkursów na stanowiska dyrektorów Centrów przeprowadzonych w Urzędzie Miasta Tarnowa. Kolejne dwa, szef tarnowskiego samorządu obsadził na zasadzie powołania.

Ogloszenie
>

Jak informuje rzecznik prasowy Urzędu Miasta Tarnowa, dyrektorem Centrum Rozwoju Miasta, w wyniku konkursu, został dotychczasowy doradca prezydenta ds rozwoju, samorządowiec z ogromnym doświadczeniem - Krzysztof Madej. Centrum Usług Ogólnomiejskich pokieruje, także dotychczasowy doradca, Jacek Kułaga. Wygrał on również rywalizację konkursową.
Prezydent Ryszard Ścigała powołał ponadto szefów dwóch kolejnych Centrów. Funkcje te powierzył osobom dobrze znanym i sprawdzonym w pracy w Urzędzie. Dyrektorem Centrum Obsługi Mieszkańców został Grzegorz Gotfryd pełniący wcześniej obowiązki szefa Wydziału Strategii magistratu, Centrum Obsługi Urzędu kierować będzie natomiast dotychczasowa dyrektor Wydziału Obsługi Urzędu - Ewa Wrona.

Magistrat twierdzi, że jednym ze skutków zmian organizacyjnych będzie zmniejszenie liczby stanowisk kierowniczych, a zarazem, zwiększenie kompetencji kadry zarządzającej, wyłonionej głównie w drodze konkursów. Wskutek zmian mieszkańcy Tarnowa będą mogli liczyć na jeszcze łatwiejsze i szybsze załatwianie spraw. Magistrat ma być nowoczesną instytucją.
Centrum Rozwoju Miasta będzie koncentrować się na planowaniu rozwoju miasta, opracowywaniu strategii i planów operacyjnych dla Tarnowa, zdobywaniu zewnętrznych środków i realizacji miejskich inwestycji. Centrum Usług Ogólnomiejskich zajmie się utrzymaniem infrastruktury, komunikacją, drogami oraz estetyką, merytorycznym nadzorem nad spółkami i reagowaniem na bieżące potrzeby. Z punktu widzenia tarnowian natomiast najważniejsze będzie Centrum Obsługi Mieszkańca. Będzie ono przyjmować klientów i załatwiać wszystkie powtarzalne sprawy m.in. wydawać i wymieniać dowody osobiste, tablice rejestracyjne, inne zaświadczenia oraz pozwolenia budowlane czy środowiskowe – czytamy w nadesłanej informacji.

Temat ten poruszaliśmy w artykule „Reorganizacja magistratu” - zachęcamy do obejrzenia towarzyszącego mu nagrania.
Zobacz także :
Sonda inTARnetowa
 
A to czytałeś ?

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Unknown MySQL server host 'mysql5-3.premium' (1) in /home/intarnet/www/www1.atlas.okay.pl/poll/include/class_mysql.php on line 32
Connection Error
MySQL Error : Connection Error
Error Number: 0 
Date        : Sat, April 27, 2024 01:39:30
IP          : 3.147.73.35
Browser     : Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)
Referer     : 
PHP Version : 4.4.9
OS          : Linux
Server      : Apache
Server Name : www.intarnet.pl
Script Name : /www1.atlas.okay.pl/index_full.html