Już wkrótce portal w nowej formule
  Reklama i mecenat  
Najnowsze informacje
Zapraszamy, promujemy
Reklama
PŁATNE OGŁOSZENIA i REKLAMY
» PROMUJ się w inTARnecie (oferta)
Reklama
Reklama
Reklama
InTARnet poleca
» ZBK F.Machowski
» Dr Jacek Roik - nowy adres www!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Źródło: inTARnet.pl
  
   Prof. A. Zybertowicz: Polskie elity blokują rozwój społeczeństwa obywatelskiego a służby specjalne zachowują się jak służby państwa policyjnego    -   24/11/2011
Komu służą polskie elity i służby specjalne ?
- Indywidualnie przedsiębiorczy i kreatywni Polacy nie potrafią grać "drużynowo" a dopiero umiejętność realizowania złożonych przedsięwzięć w oparciu o skoordynowaną aktywność dużych struktur społecznych jest gwarantem stabilności i rozwoju niepodległego państwa. Dzieje się tak dlatego, że elity polityczne boją się upodmiotowienia społeczeństwa. Pojawienie się społeczeństwa obywatelskiego i zgoda na faktyczny pluralizm konkurujących ze sobą grup uniemożliwiłby im bowiem manipulowanie opinią publiczną - mówił prof. Andrzej Zybertowicz ... rok temu podczas okolicznościowej wizyty w Tarnowie. Zdaniem profesora tajne służby polskiego państwa zachowują się jak służby państwa policyjnego (świadczy o tym m.in. ponad milion podsłuchów zakładanych rocznie polskim obywatelom, przy kilkunastu tysiącach podsłuchów w dwa razy większych Niemczech) a obecna władza nie dba o trzymanie ich "na smyczy", co sprzyja powstawaniu licznych patologii.

Ogloszenie
>

Przypominamy wywiad z profesorem, który dotychczas publikowany był tylko w ogólnopolskich niezależnych serwisach internetowych. Naszym zdaniem diagnozy prof. Zybertowicza stanowią dobry i bardzo aktualny (niestety) komentarz do ostatnich wydarzeń na polskiej scenie politycznej.
Posłuchaj wywiadu z profesorem Zybertowiczem, przeprowadzonego przez Piotra Dziżę 12.11.2010 r. :



Dr hab. Andrzej Janusz Zybertowicz to wybitny polski socjolog, profesor Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu i Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Zajmuje się m.in. socjologią wiedzy oraz badaniem “zakulisowych” wymiarów życia społecznego. Uważany jest za twórcę i głównego teoretyka idei układu polityczno-biznesowego. Ekspert w dziedzinie funkcjonowania służb specjalnych i bezpieczeństwa państwa. Autor wielu ważnych tekstów naukowych z tej dziedziny oraz książek, w tym wydanej ostatnio „Pociąg do Polski. Polska do pociągu”.
Sonda inTARnetowa
 
A to czytałeś ?
Czy sądzisz o komercjalizacji tarnowskiej służby zdrowia ?
jestem za
jestem przeciw
nie mam zdania
[Zobacz wyniki]
 

Komentarze internautów:   (Liczba komentarzy : 32)Dodaj komentarz
(24-11-2011) ucieszony :
Bezwzglednie ma rację. Atak agentów Ziobry na agentów Kaczyńskiego/Kamińskiego z pieniędzmi Pozozumienia Centrum w tle i Dozorbudem Macierewicza, to idealny przykład pisowskiego układu. Ze skarbnikiem partii pis postkomunistą ,sędzią Kryże, skazującym opozycjonistów ,Ziobrą donoszacym juz na kolegów na studiach. Ma chłop o czym mówić. Normalni żyją w innym świecie. Nie zazębijącym się na szczęscie. Bawcie się chłopaki dalej. Tylko nas nie zaczepiajcie.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-11-2011) masz rację :
Jakże ci pisowcy byli i są wszechwładni. Rządzili i to z balastem egzotycznej koalicji raptem 2 latka, a sprytni byli w stanie zbudować układ niszczący kraj już przed 2005 rokiem ! Oczywiście te swoje olbrzymie wpływy w służbach mają do dziś, każdy to wie, tylko sie nieudolnie kamuflują w roli oskarżanych, podejrzanycvh, wzywanych, wyszydzanych. Wiadomo, że tak naprawdę tym wszystkim trzęsą. Nic dziwnego że Tusk niczego nie jest w stanie robić a przeciez wiadomo, że jest czysty nieskalany i otaczają go tylko moralne ale bezsilne autorytety. na każdym kroku mu pisowscy agenci brużdżą to i chłopoczyna mógł sobie co najwyżej charatać w gałę przez ostatnie 4 lata

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-11-2011) ucieszony :
Mylisz się. Pisowcy byli i są jedynie zerem, epizodem. Przypadkiem dorwali się do władzy, którą z hańbą oddali,ale z pokładów nienawiści, które wyzwolili w ludziach będziemy się oczyszczać jeszcze przez długie lata. Tusk robi dokładnie to co trzeba, dla normalnych. Nam nie potrzeba ustawy na każdy przejaw życia. Im mniej regulacji tym lepiej. To państwo ma być dla nas, a nie my dla państwa. Nie trzeba nam Ziobry z komórką w każdym domu. Tak jak powiedziałem: ganiajcie się chłopaki między sobą i nie zawracajcie nam głowy.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-11-2011) masz rację :
Gwoli ścisłości--------------- Kaczyńskiego i Ziobry nie ma przy korytku od 4 lat a ś.p. Wassermann nie żyje. Specjalnie bublowatych regulacji i nowel to ostatni sejm pod imć Tuskiem naprodukował trzy raz tyle co poprzednicy. Takiego sejmu to jeszcze nie było. Doszło kilkanaście nowych koncesji i ograniczeń. Do dwóch nowych zawodów zablokowano dostęp. Ostatnio ograniczono dostęp do informacji publicznej w kwestiach, o których decydować ma urzędnik i polityk rządzący ministerstwem a nie np. niezawisły sąd. Ilość podsłuchów wzrasta co roku a dysproporcja jest taka jak wywiadzie - nasze służby zakładają nam już blisko półtora miliona a w innych państwach jest kilka kilkanaście tysięcy góra. Nie zastanawiasz się nad tym ? nie niepokoi cię ta dysproporcja ? O stanie finansów i długach nawet nie wspominam. przez niezlikwidowane agencyjki i dotacje dla sprytnych fundacyjek wspierajacych promujących wycieka z budżetu ponad 1/4 budżetu rocznego kraju. kolejne 1/3 to z kolei koszty utrzymania urzadów i rosnącej armii urzędników, która tylko po 2007 wzrosła o więcej niż liczą obecne zasoby kadrowe Wojska Polskiego. Jeśli nie jesteś jakimś pieprzonym nomenklaturowcem albo panem wkręconym na jedną z takich posadek przez kolesi z aktualnie rządzącej partii to jesteś jak każdy z nas obywatelem zmuszanym do życia dla takiego państwa bo to państwo na pewno nie jest zbudowane z myślą o interesie "szarego" obywatela . Jest tylko jedna różnica ty jesteś zaimpregnowany na rozpoznanie faktów, które uświadomiłyby ci, że żyjesz w matrixie. Jeśli dążenie do świadomości i wiedzy i zadawanie pytań oznacza bycie "nienormalnym" to faktycznie tylko ty i tobie podobni są "normalni" to znaczy dają się najnormalniej w świecie ruchać. My jesteśmy "nienormalni" bo umiemy to nazwać po imieniu nawet gdy nas to ze strony państwa spotyka a spotyka na każdym kroku

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-11-2011) ucieszony :
Nie, nie niepokoi mnie. Nie widzę tłumów prowadzonych w kajdanach do tiurmy .Nie niepokoją,mnie również agencje pozarządowe, ani urzędnicy. Ludzie muszą gdzieś pracować. To wszysko jedno czy pieniadze z budżetu idą na urzędników czy na armiębezrobotnych, w ramach dzikiego kapitalizmu. Oczywiście wszystko nalezy utrzymywac w odpowiednich proporcjach. Natomiast bezdenną głupota jest wiara, że Kaczyński, którego poglądy gospodarcze są dokładnie takie same jak Zapatero, albo Grzesia z SLD zmieni coś na lepsze. PO to nie moja bajka, ale w porównaniu z paranoikami z pisu to mistrzowie.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-11-2011) maj :
do ucieszony i masz rację: oto sama esencja światopoglądowa, uproszczona ilustracja świata - z jednej strony paranoik zapetlony w fakty, liczby, komplexy, fobie i z drugiej normalny facet, ktory widzi swiat jakim jest, w roznorodnosci pozytywow i negatywow, ale w ktorym zyje sie normalnie, jeśli jest się normalnym

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-11-2011) terefere :
kompleksy i fobie ? ja to widzę je raczej u ucieszonego można je nawet nazwać. Tak między nami to podejrzewam, że to koleś ulokowany gdzieś w jakiejś agencji potrzebnej tylko do zatrudniania takich jak on przez kolegów z PO. W jednym poście deklaruje, że " Im mniej regulacji tym lepiej" i w ogóle liberalizm jest cool a w drugim nie przeszkadzają mu już agencje rządowe i koszty nadbiurokracji ("bo ludzie muszą gdzieś pracować") . Co do zapateryzmu Kaczyńskiego to być może paradoksalnie ale jednak nie było bardziej liberalnego gospodarczo rządu po 89 roku . Tusk to jest dopiero kopia Gierka . a ucieszonemu to chcę dedykować zdanie z samego Jacka Kuronia, który jak wiemy był bywalcem różnych zakratowanych przybytków: W PRL większość ludzi żyła w miarę spokojnie. Nie byli zapraszani na komisariaty i nigdy nie zrozumieli dlaczego ustrój nam się nie podoba. Bo przecież dało się żyć i był jakiś porządek (PRL dla początkujących, Wydawnictwo Dolnośląskie, Wrocław 1995). Wtedy też nie widywano tłumów prowadzonych w kajdanach i 90 % ludzi nie zadawało żadnych pytań nie tylko władzy ale nawet sobie

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) do maj :
Ja też widzę starcie dwóch stosunków do rzeczywistości. Mamy konformistyczno-hedonistyczny z jednej strony i niepokorno-szlachetny z drugiej. W każdym ustroju dopóki się nie narazisz władzy to możesz liczyć na niezauważenie przez jej oko i budowanie enklawy pozornie niezależnej od polityki. Z tego punktu widzenia najlepiej jak nie zadaje się pytań, zauważa tylko pozytywy i zwalcza tych, którzy chcę wi(e)dzieć więcej. Po co na przykład wi(e)dzieć dlaczego TU154-M rozpadł się w błocie na tysiące drobnych kawałków bez zarzewia żadnego wybuchu, spadając z wysokości kilkudziesięciu metrów ? Czołowi profesorowie mechaniki z kilku polskich uczelni technicznych, nie pytani dotąd przez żadnego prokuratora czy członków komisji, chcą wyjaśnić ten fenomen podczas specjalnej konferencji naukowej, której ustalenia mają pomóc uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Żadna państwowa instytucja czy Instytut naukowy nie chce jednak pomóc w organizacji i sfinansowaniu takiej konferencji. Bo przecież "wszystko jest jasne" a prawdopodobieństwo, że coś takiego się powtórzy w ciągu najbliższego tysiąclecia jest jak jeden do tryliona. Durni chcą wi(e)dzieć coś wiecej, a przecież tak im tak dobrze ...

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) Ewa :
Bardzo dobry komentarz. Ja dodam tylko tyle W historii była zawsze szara masa anonimowej większości "ucieszonych" ludzi żyjących "normalnie" i garstka niepokornych wywrotowców, których znamy dziś z nazwiska bo swoim dociekaniem powodowali rozwój cywilizacji. Mimo że najczęściej nie dożywali naturalnej śmierci. Dlatego nawozem historii, czy zerem jak to się tu określa, są "ucieszeni".

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) kolo :
wzruszające. a lekarz na sali był? czy kaftaników z przydługawymi rękawkami w mieście zabrakło? bo odpowiednie służby zabezpieczały przyjazd jarosława krótszego i wszystkie kaftany były, rzekł bym- "zajęte"?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) do kolo :
doczytaj i posłuchaj to może się dowiesz dlaczego wygadujesz głupoty oderwane od miejsca, czasu i przestrzeni

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) kolo :
słuszna uwaga...co prawda nie mam pojęcia jaki jest cel odgrzania tego niestrawnego kotleta teraz ale...nie zmienia to faktu,iż kaftaniki potrzebne od zaraz...a doktor Zybertowicz zajmuje się tą dziedziną socjologii, ("zakulisowe wymiary życia"), którą powszechnie nazywa się socjologią paranoidalną. swoją srogą zastanawiam się czy "zakulisowy wymiar" to trzeci, czwarty czy też może piaty wymiar czasoprzestrzeni. tak mój drogi "do kolo"-autorze posta powyżej, nie trudno utracić poczucie czasu czy też miejsca czytając o zakulisowym wymiarze, który zagina czasoprzstrzeń. Kosmologia pada przy Zybertowiczu.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) ucieszony :
Zawsze niezmierne śmieszne są wpisy obrazujące olbrzymi kompleks niższości tkwiący w pisowskich pseudoprawakach, wypierany poprzez marzenia i przekonania o wlasnej wyższości. I to wzajemne wsparcie w niedoli: Tak Ewusiu -wspaniały wpis, o tak kotusiu, świetnie napisałać. Żenada i dno! Niestety nie jesteście wybranymi. Jesteście epigonami pojęć już dawno zużytych i odrzuconych. Takich jak: prymitywna, plemienna nienawiść do obcych, brak tolerancji dla innych poglądów ,innych religii, innych przekonań. Uważanie innych o takich poglądach za oczywistych wrogów itd. Idealizowanie roli narodu i państwa jako bytów samoistnych, którym trzeba podporzadkowac indywidualizmy. Są to poglądy dziewietnastowieczne, na których wykluły sie dwudziestowieczne totalitaryzmy. Poglądy przeżute, wyplute i wyrzucone. Nie mam racji? Popatrzcie tu- http://tarnowskieinfo.pl/galle ries/show/id/975 Elita intelektualna pisu z Tarnowa przyszla na spotkanie z wodzem. Znalezienie człowieka przed sześćdziesiątką, który dodatkowo reprezentowałby coś porówynywalnego do klasy średniej jest raczej niemożliwe. Tacy jesteście. Prezes naprawdę musi się spieszyć ..........I jeszcze w sprawie Smoleńska: Powiedzieć, że samolot spadł z kilkunastu metrów i rozpadł się na tysiąc kawałków może jedynie wiejski głupek, który samolot widział jedynie na obrazku i nigdy nie widział i czuł normalnego lądowania. Nawet od momentu dotknięcia kołami pasa. Nie mówiąc ominimalnej znajomości praw fizyki Taki własnie kisiel macie w głowach. Nic własnej refleksji wynikającej z wiedzy. Kompletne zawierzenie guru....... I na koniec .Cały czas piszę, że jesteście przewidywalni do bólu. Żaden nie wie kim jestem, ale taki terefere już mnie sklasyfikował: wróg !!!!!!. Wróg z PO!!!! Chłopie serdecznie i szczerze ci współczuję. To musi być koszmar gdy większość wokół ciebie to ukryci agenci. Zbastuj,bo zwariujesz.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) Ewa :
Pozostaje wam tylko "normalne" , "spokojne" i "wyważone" szczekanie bez ładu i składu. Macie za złe umieszczanie was w konstelacji rządu i POpartii ale jednocześnie nie przeszkadza wam wrzucać do jednego pisowskiego wora wszystkich, którzy myślą i robią inaczej niz wy.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) ucieszony :
Wcale nie wszystkich. Wasz język i specyfika zainteresowań jest na tyle charakterystyczna, że nie sposób sie pomylić. Nie rozróżniacie niuansów , odcieni, różnic ideologicznych. Jesteście wy=prawdziwi Polacy i wróg. O tym, kto to jest prawdziwy Polak również decydujecie jedynie wy. Zauważ, w najbardziej zaciekłej polemice nigdy by mi nie przyszło do głowy odmówić bycia Polakiem zarówno Kaczyńskiemu, Macierewiczowi jak i Biedroniowi i kibolowi, a także Godsonowi. Tym się różnimy.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) Ewa :
Nie uważam Cię za wroga. Staram się zrozumieć twoje racje. Te, które rzadko wplatasz między sączone z pianą na ustach inwektywy, nazwiska i szyldy oraz szyderstwa nie zasługują na przyjęcie. Twoje rozumienie świata jest niezwykle ubogie i kompletnie nieoryginalne. Tak świat widzieli już na przykład będący w awangardzie postępu naziści i bolszewicy, którzy walkę ze wstecznictwem i reakcją uznawali za najważniejsze wyzwanie. Takich hunwejbinów "normalności umożliwiającej postęp" było w historii o wiele więcej i mimo milionów ofiar, mimo terroru i upodlenia reakcjonistów, za każdym razem jakoś dziwnie zwyciężała szlachetna i nonkonfomormistycznie rozumiana tradycja. Bo to jedyny stały, choć niejedyny w ogóle, nośnik umożliwiający rozwój cywilizacji. Kto tu jest epizodem ?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) ucieszony :
Czy Ty dziewczyno czytasz to co sama napisałaś? Cztery zdania i porównanie mnie do: nazisty, bolszewika i hunwejbina jednocześnie. W 1000% wypełniłaś to o czym napisałem w trzech ostatnich postach. Ty i WROGOWIE ! I to jacy! Czy przychodzi Ci na myśl, że rozmawiasz z facetem z sąsiedniej ulicy, który żadnego z wczesniej wymienionych na oczy nie widział? Tak wam Kaczyński i RM zjechało mózg. Tak jak jeszcze niedawno istniał homosowieticus, który nie miał pojecia kim jest, tak teraz jest homopisus. O, to właśnie Ty. Pierwsza notka, którą napiszesz do mnie: sąsiada, Polaka o innych poglądach, a nie nazisty, czy zomowca, będzie świadczyła, że zaczynasz rozumieć o co chodzi. Na razie jest od tego bardzo daleko.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) cc :
Ewuniu może mała randka z ucieszonym - tak wiele Was łączy i dzieli... Małżeństwo doskonałe.... pamiętasz przypowieść o kożuszku ? :-)

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) hmm :
dziwię się że dajecie się prowokować ucieszonemu. Równie dobrze można dyskutować ze ścianą. Ta sama nieprzemakalność na fakty i argumenty. Zarzuca innym to, co sam sobą reprezentuje

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) Ewa :
Przykro mi, szczerze mówiąc naiwnie wyobrażałam sobie, że jednak będziesz umiał dyskutować o problemie, o temacie, że będziesz umiał docenić zalety alegorycznej konwencji i stosować kontrargumenty a nie insynuacje. Nie wiem gdzie w mojej wypowiedzi znalazłeś znaki równości, na które się powołujesz. Jeśli ktoś porównuje mechanizmy dwóch samochodów nie znaczy to od razu, że nie dostrzega się różnicy między syrenką a porsche. Chciałam zwrócić Ci uwagę na to, że stosujesz w swoich wywodach znane już historycystyczne mechanizmy i „postępowe” hasła wymierzone z tych, którzy należą już do poprzedniego, wstecznego etapu historii (praktyczne kalki z Mein Kampf czy manifestów rewolucyjnych), powołując się na pierwsze z brzegu, wyraźne przykłady. Nigdzie i nigdy nie stwierdziłam, że jesteś nazistą czy stalinistą. Jeśli nie dostrzegasz różnicy, to faktycznie nie mamy o czym rozmawiać.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) SMAFIOO :
A propos „małej randki”, zakładając, że ‘Ewa’ jest mężatką, mam dla Niej podszept: proszę nie zapraszać do swojego domu ‘ucieszony’, bo Panią w obecności Pani męża, ale w kącie i podstępnie, ... zniewoli, po czym pokrętnie będzie Pani mężowi tłumaczył, że już „niestety nie jest wybranym” Pani jedynym. A gdy mąż stanie w obronie Pani godności (także swojej) i waszego miru domowego, ‘ucieszony’ będzie wykrzykiwał, że przemawia przez Pani męża „prymitywna, plemienna nienawiść do obcych” i „brak tolerancji”. Rzuci też coś wzniosłego w stylu, że „Idealizowanie roli narodu i państwa jako bytów samoistnych” to największe zło tego świata - zapewne podobnie, jak idealizowanie roli małżonków i rodziny czy wiernych i Kościoła. Następnym razem przyprowadzi kolegów mówiąc, że „w najbardziej zaciekłej polemice nigdy by mi nie przyszło do głowy odmówić bycia…” Pani facetem żadnemu z nich, i że „Tym się różni”(my) - od Pani męża. I drugi a propos, wymiana wpisów między ‘ucieszony’ i ‘Ewa’, mogłaby posłużyć za urywek scenariusza do filmu p.t. „83 Years After”, nakręconego ZA osiemdziesiąt trzy lata przez wytwórnię Conqueror-sów na dalekim Marsie (po uzyskaniu obecnie przez Marsjanki i Marsjan niepodległości - patrz: wpis SMAFIOO pod informacją InTARnet.pl - „Ojczyzna naszą chlubą!” z 09-11-2011), urywek będący, hipotetycznym dziś, dialogiem między Marsjanką a „zadomowionym” na Marsie Conqueror-sem.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) ucieszony :
Smafioo co jarasz? Podziel się! Ja pierdzielę ale bełkot!!! ................... .......Ewa, no dawaj tę "kalkę z Mein Kampf, albo z manifestu. Najlepiej dosłownie. Bo inaczej będę uważał, że nie masz pojecia ani o jednym ani o drugim. Oczywiście przytocz to w kontekście mojej konkretnej wypowiedzi. Mein Kampf i manifest razem !!!!. No niezły odlot. Czekam.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) ucieszony :
Jeszcze do Ewy "Nie wiem gdzie w mojej wypowiedzi znalazłeś znaki równości, na które się powołujesz. " Jaja sobie robisz, prawda? Kto to napisał "Takich hunwejbinów "normalności umożliwiającej postęp było w historii o wiele więcej " Kogo, szanowna pani artystko, dotyczy podmiot liryczny "takich" Chętnie się dowiem? Trzeba być odpowiedzialnym za słowa. A czszególnie w rozmowie z kimś kto umie je odczytać

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-11-2011) SMAFIOO :
Ja tam Mein Kampf nie czytałem, ale po „owocach” (czynach) Hitlera można przypuszczać, że pod jego nazistowską czachą i na ustach mogło się kłębić od wartościujących sformułowań typu: nie-Aryjczycy byli i są jedynie ZEREM, partia Wodza robi dokładnie to, co trzeba - dla NORMALNYCH Niemców, w porównaniu z PARANOIKAMI słowiańskimi i żydowskimi, Niemcy, to rasa panów, itd.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-11-2011) ucieszony :
No, tak Smafioo skończyłeś jarac juz wróciłeś do rzeczywistości. Dzisiejszej. "partia Wodza robi dokładnie to, co trzeba"- O takiej retoryce cały czas mówię. I ty i Ewa bezwiednie cały czas się nią posługujecie. Wódz Kaczyński wam ją wklepał w głowy...... Ostatnie zdanie jeszcze bardziej debilne /o ile to możliwe/. Nie da się podciągnąć nazizmu do mojej wypowiedzi. W zaden sposób. Ani Hitler, ani Kaczyński ni używa słów i pojęć, którymi ja się posługuję: Normalność, różnorodność, odmienność. OBYDWAJ UŻYWAJĄ SŁOWA - PRAWDZIWY. ROZUMIESZ!!!!! Prawdziwy to znaczy lepszy od innych!!!!!. I stąd wychodzą chore ideologie! Rozumiesz!!!! G......o rozumiesz. I to jest twój problem

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-11-2011) Ewa :
Jestem cierpliwa. Dychotomia świata, w której ktoś kto się z Tobą nie zgadza jest na pewno kaczystą, to nie tylko objaw występujący już we wszystkich ruchach totalitarnych, ale w twoim przypadku to mam nadzieje (jeszcze ?) tylko choroba. To można leczyć. Dlatego cierpliwie poczekam aż wyzdrowiejesz. A tak na marginesie, choć nie jestem przesadną miłośniczką prezesa, to określenie "prawdziwi Polacy" zostało nie tyle nawet zmanipulowane co po prostu wymyślone przez TVN . Takich słów ( dziś to już slogan uzywany przez takich jak Ty) Kaczyński nigdy nie użył. Polecam: http://www.youtube.com/watch?v =worIMWO5UlM#t=04m15s (wpisuj bez spacji) i przy okazji przypominam, że ta jedna z wielu manipulacji medialnych o kilka dni poprzedzała zbrodnię dokonaną w biurze łódzkiego PIS. Widać przyjmujesz z telewizorni wszystko bezmyślnie i nauczono cię tej metody doskonale. Sam używasz jej "przeciwko" rozmówcy , wyciągając zdanie z kontekstu całego wpisu i poprzedzających go zdań, nie mówiąc już o kolejnym wpisie z rozwinięciem. Wszystko to czyni z ciebie już nie ucieszonego ale po prostu śmiesznego. Do czasu twojego powrotu do zdrowia i nabycia poza umiejętnością odczytywania słów także umiejętności ich zrozumienia - bez odbioru. Na razie nie możesz być partnerem do poważnej rozmowy.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-11-2011) ucieszony :
No tak, Czego sie moglem spodziewać? Prosiłem o merytoryczne odniesienie, a otrzymalem nastepna porcję inwektyw. Jestes Ewo typowym pisowcem. Nie odżegnuj sie od tego. Używasz hasel nie pojęć. Dychotomia świata?Wiesz czego to pojecie dotyczy. Nie dowartościowuj się, używając czegoś czego nie znasz, bo to jest kompromitujące. Ani razu Cię nie obraziłem. Ty mnie ciągle. O czym tu zTobą rozmawiać?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-11-2011) do ucieszonego :
zostałeś rozdeptany jak pluskwa została tylko czerwono różowa plama brawo Ewa !

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-11-2011) GRATULACJE DLA EWY :
RZADKO SIĘ ZDARZA ŻEBY KTOŚ TAK CHĘTNIE JAK UCIESZONY POTWIERDZAŁ KOLEJNYMI POSTAMI WSZYSTKIE DIAGNOZY JEGO STANU EMOCJONALNO UMYSŁOWEGO KTÓRY KTOŚ INNY MU STAWIA. POLECAM TE WYMIANĘ MAILOWO WSZYSTKIM ZNAJOMYM. MIODZIO !!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-11-2011) hi hi :
faktycznie dawno już tak nikt nie przeczołgał leminga

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-11-2011) SMAFIOO :
W poczuciu odpowiedzialności za słowa, szczególnie w rozmowie z kimś, kto umie je odczytać, przyznaję, że ostatnia sentencja w moim poprzednim wpisie była „debilna”. W intencji, poprzez sarkastyczne i przekorne przywołanie choroby psychicznej i nacji będących w pogardzie u Hitlera, sentencja ta miała obrazować „hitlerowską społeczność ‘rasy panów’”, z której Hitler immanentnie eliminował m.in. debili właśnie - poprzez Aktion T4 i Aktion 14f13. Odnosząc się do tematu blogu, prof. Zybertowicz powiedział, że „Jesteśmy słabym społeczeństwem”, bez umiejętności do ”koordynacji dużych struktur społecznych, złożonych przedsięwzięć…”. Ale równocześnie stwierdził, że „w 20-leciu wolnej Polski ton nadawały te elity, które bały się społeczeństwa, nie chciały go upodmiotowić, te elity chciały,, żeby społeczeństwo nie rozumiało pewnych rzeczy, żeby dawało się manipulować”. Powiedział też, że tajne służby „mają instrumenty, żeby paraliżować zdolność kierownictwa państwa do wprowadzania rzeczywistych reform systemu władzy”, a „politycy nie trzymają ich krótko na smyczy”. Równocześnie „najbardziej wpływowe elity medialne i gospodarcze nie chcą, żeby była w Polsce równowaga sił’. Więc po pierwsze - wobec tak potężnej ww. dywersji, nie dziwota, że Polacy nie przejawiają cech zbiorowej pracy i najwidoczniej komuś na tym zależy. A po drugie - ciśnie się na usta pytanie: kim są „ukryci mocodawcy służb”, kim są mocodawcy elit medialnych i gospodarczych? Przecież to są ludzie z krwi i kości. Dla mnie pytanie to wydaje się być retorycznym.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(27-11-2011) cc :
Ewuniu - podszewka - pamiętaj :-) całuski :-)

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


W związku z pracami modernizacyjnymi na portalu możliwość komentowania artykułów została wstrzymana do momentu oddania nowej wersji serwisów. Prosimy o cierpliwość, przepraszając za niedogodności.

Portal inTARnet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do usunięcia lub skrótu komentarza naruszającego prawo, zasady współżycia społecznego lub NETykiety. Jeżeli uważasz, że którykolwiek wpis narusza czyjeś dobra - zgłoś nadużycie, wysyłając e-mail na adres:
redakcja@intarnet.pl


© 2003-2012 Tarnów ON-LINE

Kontakt z redakcją/administratorem:
Tarnowski Obywatelski Portal Internetowy inTARnet.pl
redakcja@intarnet.pl, tel. kom. 662 930 947