To jest strona archiwalna
   Co to był za portal ?   
Najnowsze informacje
Zapraszamy, promujemy
Reklama
OGŁOSZENIA i REKLAMY (arch.)
Reklama
Reklama
Reklama
InTARnet poleca
Reklama
Reklama
Źródło: inTARnet.pl
  
   Infolinia Multimedia Polska: sprawnie i profesjonalnie    -   08/5/2012
Specjalnie dla tarnowskich abonentów
Cztery osoby obsługujące klientów w Tarnowie oraz krótszy czas oczekiwania na połączenie z infolinią – tak spółka Multimedia Polska usprawniła działanie Call Center z myślą o tarnowskich abonentach. Dodajmy, że od momentu uruchomienia nowych stanowisk, konsultanci w Tarnowie odbyli już blisko 500 rozmów. Ponad 53% zgłoszeń została załatwiona etapie konsultacji telefonicznej bez potrzeby weryfikacji w mieszkaniu abonenta.

Ogloszenie

W związku z modernizacją sieci oraz procesem przepisywania umów byłych abonentów Media Operator, Multimedia zatrudniły dodatkowe cztery osoby wyłącznie do kontaktów z klientami z Tarnowa. Teraz dzwoniąc na infolinię, uzyskują informacje od technika, która doskonale zna miasto i działania prowadzone przez Multimedia w poszczególnych rejonach sieci.
-Na tym stanowisku pracują osoby, które znają specyfikę działalności firmy w Tarnowie. Konsultant, przy pomocy aplikacji umożliwiających monitoring usług, jest wstanie określić dokładnie miejsce powstania usterki i przekazać zgłoszenie do odpowiedniej komórki. Zachęcamy do korzystania z infolinii, ponieważ jest to najwygodniejszy i najszybszy sposób aby:  zgłosić reklamację, aktywować usługi, wyjaśnić niejasności w fakturach oraz płatnościach, bez wychodzenia z domu – mówi Mirosław Sajur, Dyrektor Pionu Telesprzedaży i Obsługi Klientów Multimedia Polska.

Od momentu uruchomienia nowych stanowisk, konsultanci w Tarnowie odbyli już blisko 500 rozmów. Ponad 53% zgłoszeń została załatwiona etapie konsultacji telefonicznej bez potrzeby weryfikacji w mieszkaniu abonenta.

Abonentów ucieszy również fakt, iż w ostatnim czasie znacząco skrócił się czas oczekiwania na połączenie. Z danych udostępnionych przez Multimedia wynika, że w styczniu dzwoniący czekał na rozmowę z konsultantem średnio 1 min. 15 sek. W lutym ten czas wynosił 44 sek., w marcu już tylko 27 sek. Podobnie skrócił się czas oczekiwania na połączenie ze wsparciem technicznym: w styczniu było do 51 sek., w marcu 42 sek.

Z konsultantami z Tarnowa można połączyć się dzwoniąc na numer infolinii: 244 244 244 od poniedziałku do piątku w godz. 8-20 oraz soboty, niedziele i święta od 8 do 16.
(reklamowa informacja prasowa)
Sonda inTARnetowa
 
A to czytałeś ?

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Unknown MySQL server host 'mysql5-3.premium' (1) in /home/intarnet/www/www1.atlas.okay.pl/poll/include/class_mysql.php on line 32
Connection Error
MySQL Error : Connection Error
Error Number: 0 
Date        : Fri, April 26, 2024 00:26:33
IP          : 3.15.219.217
Browser     : Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)
Referer     : 
PHP Version : 4.4.9
OS          : Linux
Server      : Apache
Server Name : www.intarnet.pl
Script Name : /www1.atlas.okay.pl/index_full.html