Już wkrótce portal w nowej formule
  Reklama i mecenat  
Najnowsze informacje
Zapraszamy, promujemy
Reklama
PŁATNE OGŁOSZENIA i REKLAMY
» PROMUJ się w inTARnecie (oferta)
Reklama
Reklama
Reklama
InTARnet poleca
» ZBK F.Machowski
» Dr Jacek Roik - nowy adres www!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Źródło: inTARnet.pl
  
  Prawyborczy sukces PO w tarnowskich liceach   -   19/3/2005
Coraz więcej inicjatyw przypomina nam o tym, że rok 2005 jest rokiem wyborczym. W środę w pięciu tarnowskich szkołach średnich prawybory zorganizowali działacze Stowarzyszenia Młodzi Demokraci. Uczestniczyło w nich w sumie 597 uczniów. Prawybory zakończyły się sporym sukcesem Platformy Obywatelskiej, na którą chce głosować za kilka miesięcy aż 255 uczniów, czyli blisko 43% spośród tych, którzy w głosowaniu wzięli udział.

Ogloszenie
>

W pierwszych w tym roku licealnych prawyborach w Tarnowie PO zdystansowała pozostałe ugrupowania. I tylko trzy z nich osiągnęły wynik powyżej progu wyborczego. Różnice między drugą w sondażu Samoobroną, trzecim - PiSem i czwartym - LPR były już jednak symboliczne. Wszystkie te ugrupowania otrzymały nieco ponad 10 % głosów. Poniżej progu wyborczego znalazły się: Unia Wolności (4,7%), SDPL (4%), SLD (3,4%), UP (3%), UPR (1,7%), PSL (1,2%). 5 % głosujących swoich faworytów politycznych znajduje w innych ugrupowaniach. 16 osób (2,7%) osób oddało głos nieważny.

Prawybory zorganizowano w nastepujących szkołach: w I, II i VII LO a także Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 oraz Zespole Szkół Ogólniokształcących i Technicznych.
Sonda inTARnetowa
 
A to czytałeś ?
Czy sądzisz o komercjalizacji tarnowskiej służby zdrowia ?
jestem za
jestem przeciw
nie mam zdania
[Zobacz wyniki]
 

Komentarze internautów:   (Liczba komentarzy : 41)Dodaj komentarz
(18-03-2005) Franco :
jakos tak dziwnie się składa, że jak podobne imprezy urządzaja UPR-owcy to im wychodzi ,że to oni są mistrzami Polski, jak pltaformersi to, że PO, a zaraz Kwaśny zorganizuje "swoje" prawybory i mu wyjdzie, ze wszyscy młodzi Tarnowianie kochają SLD . A nie lepiej zorganizować te prawybory razem, promować je i liczyć potem wspólnie głosy?. Np. pod okiem i przy współpracy Młodzieżowej Rady Miasta. I próba byłaby wieksza i wyniki bardziej wiarygodne. A tak to tylko agitka jednej partii. Nie wątpię, że Platforma i tak by wygrała, ale chyba nie w takim rozmiarze a zwolennicy innych ugrupowań nie omijaliby szerokim łukiem urny kojarzonej jednoznacznie tylko z jedna partią

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(18-03-2005) spider :
Jezeli okaze sie, ze Pan Janik (zeznania Czyzewskiego) jest tak bardzo umoczony to chyba nikt przy zdrowych zmyslach nie zaglosuje na sld.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(19-03-2005) aleksander fredro :
Ludzie ale czemu takie prawobory służą?Polepszeniu humoru cwaniaczka Grada?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(19-03-2005) ............. :
zgnojeniem do końca czerwonych świnek fredro :)

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(19-03-2005) obiektyw :
Nie wążne jak ludzie głosują - ważne kto głosy liczy! Zgadzam sie zupełnie z Franco i pomysłem dot. Młodzieżowej Rady Miasta - takie prawybory powinny być własnie tak organizowane. A swoją drogą kto do apolitycznych szkół wpuścił młodzieżówke jednej z partii? Dla mnie jest to procz organizacji prawyborów zwykła agitacja i promowanie stowarzyszenia wśród młodzieży licealnej. Spider a co do zeznań Czyżewskiego, Dochnala, Wieczerzaka i Jamrożego - to jest jedna prawidłowośc ich łącząca - wszyscy oskarżeni są o cięzkie przestępstwa - i wszyscy przyjeli jedną linie obrony- dopieprzyć tym którzy odchodzą bo wtedy Ci którzy przyjdą będą bardziej łaskawsi. Ja bym poczekał jednak na prawomocne wyroki sądów a nie na zeznania ludzi MOCNO umoczonych. Ja nie wierzę KSIĘDZU Rydzykowi to co dopiero Czyżewskim Wieczerzakom itp. A spider bedziesz głosował na PO wiedząc ze wiceszefem małopolskiej SKL był Wieczerzak? mysle ze jako lider SKL w Krakowie Jan Rokita miał bardzo dobry kontakt ze swoim zapleczem partyjnym W TYM z Wieczerzakiem!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(19-03-2005) Weredyk_FT :
Zgadzam sie w zupelnosci z obiektywem - nalezy wyciagnac konsekwencje sluzbowe wzgledem Dyrektorow powyzszych placowek. Szkoly powinny byc apolityczne!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(19-03-2005) zbigu :
a ja bym poprzestał na sondzie portalowej a nie organizował prawybory. Trendy są wyraźniejsze

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(19-03-2005) pis :
mlodzi do nauki tak mowiono za komuny czy po lekcjach organizowano sadaz jezeli tak to oky brawo wszyscy kochaja tylko jedna sluszna idelogie liberalizmu jak dawniej pzpr

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(19-03-2005) pankowal :
Wynik odzwierciedla skuteczność propagandy pro PO w wszystkich mediach oprócz nielicznych jak Radio Maryja. Cóż młodzi ludzie bez doświadczenia są szczególnie podatni na demagogię w wykonaniu PO. Co to za partia to PO.-------- Niby platforma Obywatelska jakby się zdawało i nam wmawiają, ale jak się weźmie pod uwagę fakt że ci niby obywatele są za finansowaniem partii politycznych z własnej kieszeni zrzeszających się w nich członków. To jasno widać, że szansę mają tylko partie kasiarzy kapitaluchów, tego racja, kogo kasa taka to ma być demokracja tych pseudo obywateli. Nie masz kasy jesteś nikim wg tych panów.-------------- Nie idea a kasa ma rozstrzygać. Idee nie są w cenie choćby i najlepsze dla obywateli, cenna jest idea zgodna z poglądami kapitaluchów i w ich interesie i na taka to oni kasę wyłożą stąd pomysł na samofinansowanie się partii politycznych. Tylko czego tego jasno nie napiszą a opowiadają bajki i zaklinają wyborców hasłem obywatelska. Partia oligarchów to by w sam raz pasowało i rzeczywistości by nie deformowało.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(19-03-2005) M :
Mam mieszane uczucia co do takich politycznych przedsięwzięć w szkołach - pewnie można je podciągnąć pod "budowanie społeczeństwa obywatelskiego", tak samo jak prounijną propagandę można było podciągnąć pod "akcję informacyjną". Pranie mózgu i masakra po prostu, wstyd i hańba. Desperaci szukający wyborców wśród licealistów. A potem mamy w sondażach - że szczyt marzeń, to być urzędnikiem, najlepiej tym "unijnym"...

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(19-03-2005) Mścisław R. :
Prawybory zorganizizowali działacze Stowarzyszenia Młodzi Demokraci i dlatego nie ma sie co dziwic ze zostaly podrasowane na konto PO :) w koncu to ich mlodziezowka :) Smiech na sali

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(20-03-2005) Jozef :
Stalin: nie ważne kto jak głosuje - ważne kto liczy głosy. SMD nie wstyd wam?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(20-03-2005) Sasiad Pankowala :
A Ty Pankowal to niby nie kapitaluch.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-03-2005) kosynier :
to wszystko - to tylko kiełbasa wyborcza! Jeśli chcemy poważnie myśleć o kraju to żądajmy wyborów jednomandatowych!!!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-03-2005) Weredyk_FT :
Kosynier - pierwsze wolne wybory nie byly ograniczone systemem proporcjonalnosci, i duzo udalo sie zrobic. Ale dzis chyba bylby z tym duzy problem:(

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-03-2005) ciesielczyk :
Nie dyskredytowałbym samych prawyborów (czy dokładniej mówiąc ich wyniku). PO jest najbardziej popularna i już. Ważniejszym jest jednak inny problem - czy koalicja PO i PiS faktycznie będzie dobrze rządzić. Twierdzę, iż się skompromituje szybciej i bardziej niż AWS i SLD razem wzięte. Nie chcę tutaj tego rozwijać. Ale za kilka miesięcy można do tego będzie wrócić, gdy POPiS zacznie się "wykładać". Przecież np. w Tarnowie rządzi taka koalicja i co - jest lepiej niż było? Nie , gdyż w Polsce nie ma znaczenia nazwa partii. To są kluby piłkarskie. A zawodnicy -= jak Rokita i Grad - zmieniają barwy - czyli dokonują się transfery. Jakie to miało znaczenie - czy rządziła AWS czy SLD? Przecież oni różnili się tylko nazwą. Kaczyńscy rządzili u boku Wałęsy, Rokita u boku Suchockiej, a Buzek był premierem !!!! za A#WS a teraz jest europosłem z PO!!!! Poczekajcie , co się będzie działo po wyborach. smacznego jaja ciesielczyk

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-03-2005) gonzo :
Niestety ciesielczyk ma rację. PO i PiS to dwa różne charaktery. Liberałowie (w miarę) i socjaliści (chciaż pobożni). Z tego związku nic nie będzie. A głosujący na te partie tylko się rozczarują.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-03-2005) Piast Kołodziej :
No to znaczy że nic nowego. Dalej nam tylko czekać na Partię na rzecz V Rzeczpospolitej. Bo przecież IV jeszcze nie powstała, a już podbna do III - ci sami zarządcy.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-03-2005) che :
Po-płynie z orlenem

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(22-03-2005) Piast Kołodziej :
I nie tylko, i nie tylko.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(22-03-2005) ciesielczyk :
Kim był dotychczas Grad: wojewodą - likwidatorem, który zrobił z Marciniaka i Czechowej dyrektorów szpitali, w przeddzień odejścia wiceministrem zdrowia (jest geodetą !), któremu NIK wiele wytknął, a jako kandydat na posła PO, wyprzedził nieznaną nikomu panią Knapik w Tarnowiew tylko o ok. 300 głosów - tak Olek jest kochamny w Tarnowie. Jaś Rokita - gdy już nie było kontroli Sejmu - złatwił rządowi Suchockiej astronomiczne nagrody. Teraz jest taki dobry dla ludzi spoza Sejmu. Tak też będzie wygładał rząd PO i PiS ciesielczyk wesołego jaja

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(23-03-2005) masa :
Dodając do tego, że Czechowa jest z Prawego Tarnowa, wyłania się obraz ukrytej koalicji PT z NDT

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(23-03-2005) Weredyk_FT :
Masa male sprostowanie, Pani Czech nie jest juz z Prawego Tarnowa. Zostala z niego usunieta miesiac czy dwa miesiace temu. A co do sugerowanej koalicji NDT z PT - :), nie ma to jak politicial science-fiction

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(23-03-2005) masa :
wychodzi więc na to, że dopiero od kilku tygodni nie ma koalicji NDT-PT. a Prawy Tarnów postapił po amatorsku i bardzo nieprofesjonalnie zadajac sie i udzielajac bez glebszego zastanowienia poparcia osobie i trzymając ją przez dwa lata w swoim klubie, ktora de facto nie ma nic wspolnego z PT.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(23-03-2005) Weredyk_FT :
Masa parafrazujac moje slowa laczac do tego calkowicie irrelewantne fakty i osoby osmieszasz sie tylko i wylacznie. Puzzle lepiej poukladaj...

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(23-03-2005) masa :
nie wiedziałem, że dla Prawego Tarnowa radna A.Czech jest teraz irrelewantna, czyli nieistotna, tak samo jak nieistotna jest jej była przynależność do Prawego Tarnowa. Popatrz Weredyk, jak bardzo amatorski jest ten PT, skoro postawił na irrelewantną(nieistotną) osobę. A puzzle są dobrym pomysłem, więc lepiej nie odciągaj mnie od nich...

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(23-03-2005) Weredyk_FT :
Fascynuje mnie Twoje podejscie do niniejszego tematu. Widze ze lubisz mowic o oczywistosciach. Pani Czech zapewne dla PT nie jest teraz relewantna, napewno nie w takim stopniu bedac jego czlonkinia. Jako, ze wchodzac w struktury nalezy sie podporzadkowac, co mialo miejsce, ale im dalej trwa kadencja tym Pani Czech byla coraz bardziej rozbiezna z programem PT, totez nie jest dziwne, iz zostala relegowana. Zapewne z obopolna korzyscia. O dokladne informacje wystepuj do Przewodniczacego PT Pana Łabny lub szukaj bezposrednio u Pani Czech - na pewno posiadaja wiedze o wiele wieksz anizeli ja w tej mierze. Nie musisz mi naprawde tlumaczyc slow, ktore uzywam.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(23-03-2005) przeciw nierobom :
a gdzie pan ciesielczyk pracował i jakie odniósł sukcesy, oprócz wykładu w pubie w Chicago.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(23-03-2005) masa :
Weredyku, jeśli się jest jeszcze żoną jednego, a już się spi z drugim, to to nazywa się trójkątem, a trójkąt to figura powstała z połączenia trzech punktów w określony układ/związek, i w tym wypadku PT, NDT są dwoma z tych punktów. Więc Twoje twierdzenie, że PT nie było w układzie z NDT mija się z prawdą. I widać, że przez dwa lata tego rodzaju intymny związek odpowiadał PT, skoro dopiero kilka tygodni temu PT rozstało się z panią radną. Ale przecież możemy wyciągać kolejne przykłady współpracy PT np. z SLD. O ile pamiętam to przecież nie gdzie indziej jak w Extra Tarnowie spotkali się ludzie związani z obu ugrupowaniami. A wiadomo jak wspólne przedsięwzięcie jednoczy ludzi. Więc cała ta obecna akcja PT, jak to NDT współpracuje z SLD jest przykładem nie dostrzegania kłody we własnym oku. Wracam do puzzli i Tobie też to radzę.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-03-2005) Weredyk_FT :
Wiara w człowieka jest zawodna. Najwazniejsze by umiec wyciagac wnioski na przyszlosc. Pozdrawiam.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-03-2005) Jakub Kwaśny www.fmstarnow.pl :
Sondaż robiony przez młodzieżowke PO? i wygrywa ... PO. to jeszcze nie jest takie dziwne biorac pod uwage sondaze ogolnopolskie. Dziwne bylo jak w Tarnowie sondaze robili ludzie kolibra a UPR bylo w czołówce :P

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-03-2005) Jarek Kornaś www.KoLiber.org :
Tak Kuba jest spisek wszyscy oszukują kradną /nie licząc ludzi z lewicy/. Taki mamy świat. Miło mi bo robiłem jeden z sondaży.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(25-03-2005) xxx :
Jarek Kornaś nie mysli zamodzielnie!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-03-2005) november_rain :
za pare dnii wyniki sondazu poda mlodziez wszechpolska....i wygra liga polskich rodzin:PPP..badania przeprowadzono na reprezentatywnej grupie 150 osob z kosciolow parafiarnych odprawiajacych ciodzienne msze o godz 6 - 00. przedzial wiekowy nie musdze podawac:))))))P

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-03-2005) che :
to i tak lepiej niż te wasze demokratyczne wybory w czasie Polsce Ludowej, 3x Tak?? Nieprawdaż??

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-03-2005) Kolibrant :
co Was tak dziwi Jakubie Kwaśny i panie Nytko ? UPR jest też na medalowej pozycji w sondażu na tym portalu, a nie tylko w kolibrowych sondażach. a wy komuszęta minimalną popularnoscią się cieszycie w tarnowskiej sieci. hahahaha . Gdyby wybierali internauci to byście z Tarnowa do sejmu nikogo nie wprowadzili. Daj Boże !

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-03-2005) Weredyk_FT :
A niech wchodza zieloni, rozowi czy pomaranczowi. Wazne by byli inteligentnymi i doswiadczonymi ludzmi i oczywiscie chcieli cos zmienic. Tylko tacy gwarantuja nam wyrwanie sie ze stagnacji.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(30-03-2005) november_rain :
popieram zdanie pana wyzej..a panie Kolibtant...to medalowe miejsce UPR jakos nijak sie ma zawsze do wyborow..wiec dziwi mnie zawsze wasz hura-optymizm...bo jakos od zawsze wybieraja innych a nie was...swiiadczy chyba to o braku inteligencji..lub innych skladowych!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(30-03-2005) november_rain :
JAk slusznie zauwazylpan OBIEKTYW..ciekawer kto wpuscil i pozwolil na prawybory mlodziezowce jednej z partii...bo o ile ja wiem..to w szkolach nie moga wisiec zadne plakaty ktore sugeruja jakikolwiek zwiazek z dana partia polityczna...tak przynajmniej zawsze mawiala pani derektor w & liceum(obecnie liceum), w szkole na siennej czy w 3 Liceum!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(30-03-2005) november_rain :
oj hmmm zrobilem w pospiechu kilka bledow..pewnie bede za to krytykowany...nio nio...ale nic dziwnego...UPR tylko tyle potrafi

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-04-2005) gonzo :
Sondaż CAW (???): LPR 16,3 PO 17,0 PSL 10,7 PiS 11,4 SAMOOBRONA 24,8 SDPL 3,9 SLD 8,8 UP 3,7 UW 3,4 Źródło: "GŁOS SAMOOBRONY"- Ogólnopolski Magazyn Informacyjny Samoobrony.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


W związku z pracami modernizacyjnymi na portalu możliwość komentowania artykułów została wstrzymana do momentu oddania nowej wersji serwisów. Prosimy o cierpliwość, przepraszając za niedogodności.

Portal inTARnet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do usunięcia lub skrótu komentarza naruszającego prawo, zasady współżycia społecznego lub NETykiety. Jeżeli uważasz, że którykolwiek wpis narusza czyjeś dobra - zgłoś nadużycie, wysyłając e-mail na adres:
redakcja@intarnet.pl


© 2003-2012 Tarnów ON-LINE

Kontakt z redakcją/administratorem:
Tarnowski Obywatelski Portal Internetowy inTARnet.pl
redakcja@intarnet.pl, tel. kom. 662 930 947