
Psycholog społeczny profesor Zbigniew Nęcki w rozmowie z dziennikarzem RDN-Małopolska Łukaszem Winczurą określa przeważający w mediach styl obecnej kampanii wyborczej jako "prostacko-wulgarny i handlowy model sprzedawania wizerunku polityków". Jest to model - zdaniem profesora - adresowany do zupełnie nieświadomych wyborców, których liczebność według Z.Nęckiego przecenia się. Przekazy promujące partie i kandydatów są zatem pozbawione gŁębszych wartości. Profesor apeluje do specjalistów od marketingu politycznego, aby spoważnieli i zaczęli poważnie traktować wyborców.
Ogloszenie |
> |
Posłuchaj całego wywiadu:
(((mp3)))
Zbigniew Nęcki - profesor psychologii, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego. Autor 7 książek, opisujących stosunki międzyludzkie. Wieloletni pracownik Uniwersytetu Jagiellońskiego, a obecnie dyrektor Instytutu Ekonomii i Zarządzania UJ. Mąż, ojciec dwóch synów. Lubi muzykę, teatr i podróże. Był w Meksyku, USA, Włoszech, Indiach, a także we wszystkich krajach Europy. Fascynuje się Azją. Wróg przemocy w jakimkolwiek wydaniu – psychicznym, fizycznym, ekonomicznym czy intelektualnym.