Już wkrótce portal w nowej formule
  Reklama i mecenat  
Najnowsze informacje
Zapraszamy, promujemy
Reklama
PŁATNE OGŁOSZENIA i REKLAMY
» PROMUJ się w inTARnecie (oferta)
Reklama
Reklama
Reklama
InTARnet poleca
» ZBK F.Machowski
» Dr Jacek Roik - nowy adres www!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Źródło: inTARnet.pl
  
   Nie chcemy ponownych wyborów !   -   20/1/2006
Z rosnącym zażenowaniem obserwujemy kryzys na polskiej scenie politycznej. Coraz bardziej możliwy scenariusz przeprowadzenia kolejnych wyborów parlamentarnych, o którym mówią już bez żadnych zahamowań liderzy partii rządzącej, budzi w nas irytację. Jeśli politycy nie potrafią skorzystać z mandatu udzielonego im przez nas we wrześniu to znaczy, że nie traktują nas poważnie i stawiają swoje ambicje ponad jasno wyrażony werdykt wyborców. Ponowne wybory nie mogą zmienić tego werdyktu. Nie chcemy czekać na rozwój wypadków z poczuciem bezradności. Wzywamy wszystkich obywateli do wyrażenia powszechnej niezgody na ponowne wybory parlamentarne !

Ogloszenie

Tekst APELu można pobrać: TUTAJ.
Jeśli zdecydujesz się podpisać Apel nadeślij nam swoje imię i nazwisko oraz dane kontaktowe na adres : mailing@intarnet.pl (pocztę opatrz dopiskiem w tytule: APEL). Apel prześlemy do Prezydenta RP, liderów PO i PIS oraz pozostałych partii w polskim Sejmie.

W związku z tym, że sytuacja, która może doprowadzić do ogłoszenia przedterminowych wyborów, jest dynamiczna, już teraz apelujemy do najwyższych władz Rzeczypospolitej Polskiej i prosimy o wysłuchanie głosów mieszkańców tarnowskiego okręgu wyborczego – jesteśmy przeciw ponownym wyborom!

Redakcja portalu inTARnet.pl
Sonda inTARnetowa
 
A to czytałeś ?
Czy sądzisz o komercjalizacji tarnowskiej służby zdrowia ?
jestem za
jestem przeciw
nie mam zdania
[Zobacz wyniki]
 

Komentarze internautów:   (Liczba komentarzy : 40)Dodaj komentarz
(20-01-2006) WYBORCA POPISU :
POPIERAM, CZEKAM NA APEL I SIE PODPISZE

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(20-01-2006) horeszko :
To co się dzieje pokazuje że ostatnie wybory parlamentarne były oszustwem dokonanym na wyborcach przez polityków PO i PiS. Wszyscy przekonywali nas (wyborców) o przesądzonej koalicji POPiS w której roli przywódcy podejmie się zwycięzca wyborów (nawet jednym głosem - podkreślał Rokita). To powinno i musiało oznaczać, że koalicjanci powinni mieć opracowany i uzgodniony scenariusz powstawania koalicji z podziałem stanowisk w zależności od wyników wyborów. Skoro okazało się że jest inaczej, to ja uważam że właśnie teraz powinny odbyć się wybory, a parlament teraz wybrany byłby bardziej reprezentatywny, gdyż dokonamy wyboru na podstawie konkretnych działań polityków a nie na skutek ogłupiającej i zafałszowanej kampani wyborczej

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(20-01-2006) hmmm :
może i masz rację horeszko, tylko że do tych wyborów ludzie nie pójdą, pójdzie zawsze chodzący twardogłowy elektorat z przeciwnych stron barykady i może nam być jeszcze milej

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(20-01-2006) horeszko :
ale takie są realia i "uroki" demokracji...

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(20-01-2006) obserwator :
realia są takie horeszko, ze nic się nie zmieni i nie wiem w co ty wierzysz. Przecież głowna oś kampanii i tak przebiegać bedzie na wzajemnych atakach PO i Pis. No może SLD i SDPL kosztem mniejszych partii zdobedą silną tzecią pozycję w Sejmie, ale nic ponad kosmetyczne zmiany z tych wyborów nie bedzie. a to znaczy wyrzucone w błoto kilkaset duzych baniek i jeszcxze wiekszą niemozność stworzenia koalicji między Kaczorem a Donaldem.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(20-01-2006) horeszko :
Może i jestem naiwny wierząc jeszcze w polityków, ale sądzę że w nowych wyborach wygra PiS albo zupełnie nowa lewica (ta wspierana przez Kwaśniewskiego,). PO najprawdopodobniej się rozpadnie zasilając po równo PiS i nową lewicę. Powstanie więc mocny układ dwupartyjny, a dodatkowo wejdzie Samoobrona lub PSL oraz LPR.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(20-01-2006) obserwator :
"zupełnie nowa Lewica", "rozpad PO" ... oj wychodzi szydło z wora. Nie naiwniak a kacza-wtyka ! Choćby bezwiedna. Tyle to ma wspólnego z realiami , co niewiedza Pis-liderów jeśli chodzi o terminy uchwalenia budżetu 2006. Ja tam juz politykom nie wierzę a nowe wybory z udziałem 20 % wyborców to juz bedzie dno demokracji. Jaką legitymację bedzie mógł miec rząd wyłoniony w taki sposób, nie wspominajac juz o tym, że i tak bedzie to musiał być rząd PO-Pis.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(20-01-2006) uu :
KTO WY JESTEŚĆIE CO NIE CHCECIE NOWYCH WYBORÓW . NIE WIEM KTO TEGO NIE CHCE . ZNOWU MYK PSYCHOLOGICZNY . A JA CHCĘ I ZAWSZE PO 1989 ROKU NA NIE CHODZE .I TERAZ TEZ PÓJDE I ZAGŁOSUJE NA PIS .

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(20-01-2006) Podbipięta :
jakim ignorantem trzeba być aby wieszczyc rozpad partii, która od kilku lat ma we wszystkich sondażach i wyborach stałe poparcie powyżej 20 %, jest najsilniejszą konkurencją dla kompromitujacego się PISu a w przypadku nowych wyborów kompromitacja ta będzie pełna. Do PO przytuli się w obliczu wyborów jeszcze więcej ludzi niż odejdzie , roszady są naturalne przy tak duzym poparciu wyrazistego ugrupowania i pewnym wejsciu duzą grupa do sejmu. Ale mam nadzieję , że dolączą ludzie z takich srodowisk jak UPR a nie ostatni don Kichoci z UD_UW_PD

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-01-2006) horeszko :
Nie jestem wieszczem ani kaczą - wtyką aby celowo i złośliwie pisać o rozpadzie PO. Jeszcze rok temu ja i wielu znajomych było jej zwolennikiem. Nadal poglądy wtedy wygłaszane są mi bliskie, natomiast trzeba być ślepcem żeby nie zauważyć diametralnej zmiany jaka w Platformie nastąpiła przed wyborami. Pozbawiono wpływów ludzi stanowiących o obliczu dotychczasowym partii, a w ich miejsce wprowadzno tych z tylnego szeregu (Schetyna i jego grupa). Przyszła klęska wyborcza i niezrozumiała postawa Tuska przy tworzeniu koalicji. Teraz PO stanowi rozbitą grupę (jest kryzys przywództwa) oczekującą na Kongres, na wyłonienie nowego kierownictwa ( samobójstwem byłoby pozostawienie przywódców symbolizujących porażki) i jasnego programu działania, stąd obecna walka o oddalenie widma wyborów parlamentarnych. Poparcie 20% w sondażach oznacza poparcie dla poglądów i programów głoszonych jeszcze przez Gilowską, Rokitę czy innych ekspertów występujących w TV jeszcze rok temu, ale nie oznacza poparcia dla poczynań Tuska, Komorowskiego, Niesiołowskiego, Walz, Schetyny itd. Tak więc kryzys w PO już jest, a wybory przeprowadzone teraz byłyby końcem kariery obecnych przywódców PO.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-01-2006) kolo :
srata tata. horeszko,Co prawda każdy ma swoje zdanie horeszko, ale twoje nie ma sensu i stanowi raczej amanacje twoich chciejstw niż realna ocenę sytuacji. Pod apelem podpisuje się rękami i nogami (choć nogami nie umiem).Ja strasznie lubie czytać opinie fach-speców od PO , którzy nie mają pojęcia co się w PO dzieje

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-01-2006) Podbipięta :
o jakiej ty klęsce bredzisz horeszko ? W wyniku najbardziej merytorycznej kampanii w historii wolnej Polski PO o włos przegrała z PiSem i Kaczorem w wyb.prezydenckich . Tylko już 3% wiecej ludzi wolało słuchać o socjale, o Polsce solidarnej, opiece państwa i zostali umiejętnie wprowadzeni w błąd. W kilka tygodni potem okazało się, że to PO miała rację - i jest moralnym zwycięzcą - wyborów. Już sam wynik wyborów dla liberalnego gospodarczo ugrupowania w skali Europy jest znakomitym wynikiem i przyznawali to obaj Kaczyńscy. A teraz PiS wziął do rządu najpierw Religę a potem Gilowską, symbolizujących te najbardziej drapieżną polityke gospodarczą, o której jako recepcie dla Polski mówiło PO. Kto niby oszukiwał Wyborców ?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-01-2006) horeszko :
Partia która na początku i w trakcie kampanii wyborczej ma w sondażach poparcie około 40%, ma za sobą przyjazne media ogólnopolskie (TVP,TVN,Polsat czy GW, Wprost, Rzeczpospolita,Polityka itd), nieograniczany dostęp do tych mediów, istnieje szansa na samodzielne rządzenie, kończy wybory z poparciem o połowę mniejszym i "plakatowym" Prezydentem i Premierem odnosi sukces wg. Ciebie Podbipięto??? Co się stało że ludzie zaczęli się od PO odwracać? Kpisz mówiąc że Religa i Gilowska najbardziej drapieżni?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-01-2006) Podbipięta :
Horeszko, komu chcesz zrobić wodę z mózgu ? To było całkiem niedawno. PO nie miało poparcia 40 % w sondażach na początku. Osiagało taki przyblizony wynik , razem z Pisem dopiero w koncówce kampanii . Ostatecznie po kilkanascie mniej % miały obie partie w "realu". Te procenty zabrało PIS Platformie atakami na Platformiane 3x15% (którego to pomysłu autorką jest Gilowska) i oskarzeniami, ze PO chce naprawiać slużbę zdrowia poprzez wprowadzenie gdzie się da odpłatnego leczenia i w konsekwencji odebrać możliwości leczenia wielu schorzeń przez ludzi uboższych. W zamian mówili tylko "my o was zadbamy", choć niczego konkretnego nie proponowali. A dziś Gilowska i Religa są w rządzie Marcinkiewicza. Bez żadnego przymusu, bez żadnych negocjacji z PO i żadnych trudnych kompromisów , bo koalicji nie ma. PIsowi zalezało samemy z siebie , aby te postaci w rządzie były. To, kto kogo oszukałw kampanii ?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-01-2006) kolo :
PO przegrało wybory i to nie jest sukces. tak, oczywiście ,powicie że różnica była nie wielka..zgadza sie. Bo do wyborów się idzie po to żeby je wygrać i koniec a PO przegrało. Tyle , żw podług PIS -u różnica musiała chyba wynosić 30 %. Bo w takim razie skąd ten owczy pęd do pełnej władzy. I o tym właśnie chce napisać o niepochamowanym, niezrozumiałym pędzie do władzy przywódców PIS...Ten pęd do sprawowania wszel;kiej możliwej władzy skończy się strasznie...Wróci lewicai stare duchy..W związku z tym za PIS jak PO zostaną z ręką w nocniku...Tak się zawsze kończy zawłaszczanie władzy...Ja tylko ja jarosław K- a...Mam jeden jedyny genialny pomysł na Poskę (np żeby zrezygnować konkursów na stanowiska urzędnicze)...Taki sposób myślenia nijak się ma do wyników wyborów i doprowadzi PIS na skraj przepaści, nie mówiąc o kraju...Bo od kilku miesięcy trwamy w jakimś chocholim tańcu serwowanym nam przez PIS..A reform jak nie było tak nie ma..Rządzić to znaczy brać odpowiedzialność za kraj..A gdzie ona jest, no gdzie...???

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-01-2006) horeszko :
Czy nie lepiej brać przykład z tych u których władza po prostu funkcjonuje i jest normalnie? W takim USA Busch wygrywa wybory praktycznie ułamkiem promila i pokonany przeciwnik usuwa się w cień, mało tego, jego ludzie pracują dalej normalnie, wspierają niedawnego przeciwnika politycznego w imie wyższego celu jakim jest silne Państwo. Czy u nas nie powinno być podobnie? Czy nie lepiej dla Polski gdyby na naszej scenie politycznej "brylowały" dwie wyraziste partie potrafiace przekładać interes Polski nad interes partyjny?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-01-2006) horeszko :
Do Podbibięty. W pierszym poście już napisałem, oszustwo wyborcze było wspólnym dziełem PO i PiS, bo wyborcy głosowali na POPiS czyli na, jak się okazało, wirtualną koalicję. POPiS w moim odczuciu miał być tą zjednoczoną prawicą w której dominującą rolę miał przejąc zwycięzca wyborów. Niestety jak to w Polsce ostatnio bywa, ambicje i prywata liderów (zwłaszcza tych z PO) zniszczyły ten układ ze szkodą dla Polski.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-01-2006) nie moher :
Nie ...lepiej bo .....eeeeeee stary poczytaj o ustraju Stanów zjednoczonych o prawuie federalnym, o roli Prezydenta,Izby i Senatu potem możesz konstruować tego typu opinie..Żeby takie coś udało się w Polsce trzeba by nasz ustrój przewróćić do góry nogami. A swoją drogą....ideolaogia biska myślom Jarosława K ....tylko, że w Polsce sie nie uda...Dlaczego tro nie chce mi sie pisać..A poza tym jesteśmy tu i teraz ja mam w d.... plany Jarosława K jego wizje i telewizje....Ten kraj potrzebuje reform, sprawnego państwa rządzenia a nie wiecznych planów politycznych , knucia i kombinowania . Amen

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-01-2006) kolo :
a w ogóle to gdzie się można podpisać???

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-01-2006) SMD :
Jesteśmy za !!!NOWE WYBORY STOP!!!Koniec marnowania publicznych pieniędzy. Do roboty panowanie i panie parlamentarzyści. Karnawał się kończy...

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-01-2006) :) :
A moglibyście znów zarobić na reklamach wyborczych... Jacyś dziwni jesteście.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(21-01-2006) Kuba Kwaśny www.kubakwasny.pl :
Przyznam szczerze - dawałem temu sejmowi góra dwa lata - i nawet moje najśmielsze oczekiwania nie były aż tak drastyczne jak obecna rzeczywistość. Jednym słowem TKM, prywata, chore ambicję a nie interes państwa teraz sie liczą. PO i PiS pokazały, że nie potrafią rządzić. I choć LEWICA teraz w sondażach ma znacznie lepszy wynik niż miała w wyborach uważam, że nowe wybory były by błędem. Z punktu widzenia obywateli - żmudny proces budowy społeczeństwa obywatelskiego w Polsce poległby, choć i tak już teraz jest mocno nadszarpniety. Polacy mają już dość. I założe się, że poszłoby nie wiecej jak 30% obywateli do urn, a wiekszosc tzw." żelaznego elektoratu zjednoczonej lewicy" PiS juz to zrozumiał dlatego nowych wyborów nie bedzie , bedzie za to PAKT, szkoda tylko, że Jarosław nie zdaje sobie sprawy, że Piłsudzkim nigdy nie będzie i wierzchem to on może ale na kocie jechać. (ANGORA - okładka). Ja mam propozycje apelu o to aby PO i PIS a raczej PiS i PO się wreszcie opanowały, wzieły odpowiedzialnośc za kraj i zaczeli spelniać obietnice przedwyborcze, wszak szkoda marnować czas skoro trzeba wybudowac 3 miliony mieszkan , napełnić kilka milionow szklanek mlekiem, zrewaloryzowac renty i emerytury, zlikwidowac szereg biurokratycznych machin itp. Żenująca jest ta cała sytuacja - ale tak jest kiedy amatorzy chorzy na wladze biora sie za stery poważnego państwa jakim jest Polska.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(22-01-2006) tosiek :
kubus nie wrzucaj wszystkich do jednego wora...3 mln miszkań obicałq jedynie słuszna partia...To niech je buduje.Problr, w Polsce jest taki, że wszzyscdy obiecują pamiętam co Nam obiecywał Leszek Miller a zafundował nam takie państwo , że o rany....

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(22-01-2006) Kuba Kwaśny www.fmstarnow.pl :
Miller obiecywał owszem , ale przynajmniej nie było takiego chaosu jak jest teraz. Można wiele mówić na Millera i SLD ( wiele złego się stało ) ale zawsze kraj był rządzony, zbudowano koalicje zajęto się budżetem , ważnymi ustawami - które wywałały wzrost gospodarczy, spadek bezrobocia. Można mówić wiele, ale nigdy SLD nie zajmowało się tak sobą, jak PiS teraz, nigdy kosztem państwa nie dązyło do pełni władzy. Nawet gdy już był rząd mniejszościowy, potrafili zdobywać większość w sejmie, bez szantażu, i straszenia przederminowymi wyborami. A PiS - realizuje konsekwentnie zasade TKM

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(22-01-2006) WD :
Gdyby Kwasniewski dal kazdemu malzenstwu po mieszkaniu nie trzeba by bylo dzis budowac 3 milionow...

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(22-01-2006) ktoś do KK :
SLD był w ciągłym konflikcie z obozem Kwaśniewskiego, tyle że GW tego ni nagłaśniała będąc uczestnikiem gry.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(22-01-2006) Renegat :
Tusk.. Rokita Niesiołowski..Komorowski i już nawet ćwierćinteligent wie dlaczego nie głosować na PO....

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(22-01-2006) POdatnik :
a ja dostaję białej gorączki jak widzę MIchałka Kamińskiego, Jacusia Kurskiego, pingwina Gosiewskiego albo gdy muszę posłuchać Kaczora J lub Adasia Bielana. Modlę się, zeby ich wszystkich zmiotło po wyborach

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(22-01-2006) wyborca :
Wybory jak najszybciej!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(23-01-2006) Zosia :
Wybory TAK, ale tym którzy nie wejdą ponownie nie WYPŁACAĆ kasy za 6-mcy

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(23-01-2006) tak tak :
chcę nowych wyborów nawet co miesiąc co dwa tygodnie ,tylko niech kartki wrócą na piwo za to !!!!!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(23-01-2006) M.Wietrzyk :
Jak?Co? Czemu mlekiem napełniać szklanki? Niektórzy wolą "czystą", piwo albo oranżadę - o nich to już nikt nie pamięta :-) . Proponuje się "becikowe" i "senioralne" a ja wam mówię: idźcie na całość i dajcie wszystkim - obniżając podatki. Będą wybory czy nie będą? Będzie rząd PIS-PO czy nie będzie? To wszystko jest wtórne! Dobry rząd to taki, który najmniej rządzi. To nie rząd buduje mieszkania, to nie rząd napełnia szklanki mlekiem - rząd sam z siebie nie może dać nic. W związku z tym mam pytanie do pana Kwaśnego. Które ustawy spowodowały wzrost gospodarczy i w jaki sposób wpłynęły one na gospodarkę, że wzrost ten w ogóle mógł zaistnieć?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(24-01-2006) janek :ryytt@interia.pl 
Nie jestem może strasznie wciągnięty w temat "Polityki" ale sądzę że mimo wszystko dajmy im szansę raczej ten rzad wywarł na mnie dobre wrażenie a kłótnie i burdel w sejmie to już chyba codzienność i wydaję mi się że jaka ekipa teraz by nie była to i tak by było żle jesteśmy nauczeni od lat narzekać na życie na pracę to na rządzie też nie będziemy zostawiać suchej nitki zmieńmy podejście do życia to może zmieni się coś w tym Kraju bo narazie każdy narzeka ze nie ma kasy ale domy sie buduja auta sie kupują i dalej niektórym źle

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(26-01-2006) IPEK :
tylko NOWE WYBORY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sTANOWCZE NIE DLA pisu!!!!!!!!!!!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(27-01-2006) www :
nowe

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(31-01-2006) aga :
ja pojde na nowe wybory i juz! bo nie chce takiego debilnego rzadu!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-02-2006) R :
PiS pokazal ze zalezalo im tylko na wladzy, a cala reszta sie nie liczy...... tu nie chodzi o to ze PO nie chce koalicji (zreszta z takim ugrupowaniem to przeciez nie do zrobienie, nie mozna pogodzic rozsadku z populizmem). PiS po prostu nie chce sie dzielic wladza, przeciez sa ugrupowania ktore maja bardzo podobne programy do PiSu - samoobrona, psl czy lpr ... i co, tez PO winna ze nie ma takiej koalicji? Osoby twierdzace ze to PO odpowiada za obecna sytuacje po prostu udaja ze nie widza tego co wyprawia PiS - ciekawe czy to ze slepoty czy ze wstydu ze dali sie nabrac i glosowali na PiS?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(07-02-2006) pawel b :
P O to kupa zlodzieji. i dobrze ze PiS wygral i zlodziejow rozliczy i mlodym zlodziejom sie za dupe wezmie.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(07-02-2006) alek :
pawel b ma racje ze PO to sami zlodzieje i przefarbowali sie z czerwonych kolorow i dobrze za PiS ich rozliczy.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(07-02-2006) darek :
O nowych wyborach mowia tylko ci co przegrali (PO)ha! ha! ha! i z tym sie nie moga pogodzic bo im sie wiecej nie da okradac Polski. wybory byly i wiekszosc wygrala, a mniejszosc sie z tym powinna pogodzic i moga startowac w nastepnych wyborach. Nie wszyscy ludzie sa slepi i moga rozpoznac takich dobrodzieji jak ten komuch i zlodziej Tusk. Teraz dopiero w portki robia bo ich "kaczorek" bedzie rozliczal. ha! ha! ha!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


W związku z pracami modernizacyjnymi na portalu możliwość komentowania artykułów została wstrzymana do momentu oddania nowej wersji serwisów. Prosimy o cierpliwość, przepraszając za niedogodności.

Portal inTARnet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do usunięcia lub skrótu komentarza naruszającego prawo, zasady współżycia społecznego lub NETykiety. Jeżeli uważasz, że którykolwiek wpis narusza czyjeś dobra - zgłoś nadużycie, wysyłając e-mail na adres:
redakcja@intarnet.pl


© 2003-2012 Tarnów ON-LINE

Kontakt z redakcją/administratorem:
Tarnowski Obywatelski Portal Internetowy inTARnet.pl
redakcja@intarnet.pl, tel. kom. 662 930 947