Już wkrótce portal w nowej formule
  Reklama i mecenat  
Najnowsze informacje
Zapraszamy, promujemy
Reklama
PŁATNE OGŁOSZENIA i REKLAMY
» PROMUJ się w inTARnecie (oferta)
Reklama
Reklama
Reklama
InTARnet poleca
» ZBK F.Machowski
» Dr Jacek Roik - nowy adres www!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Źródło: inTARnet.pl
  
  Znów chcą zabrać "Gazy" !   -   28/2/2006
Wraca pomysł przeniesienia siedziby Karpackiej Spółki Gazownictwa do Rzeszowa. Zagrożenie jest jak najbardziej realne - ocenia przewodniczący "Solidarności" w KSG Romuald Jewuła. Lobbują za tym parlamentarzyści z Podkarpacia a ich pozycja jest silna, o czym świadczy choćby fakt, że ostatnio wygrali dla Rzeszowa podobną batalię o energetykę. O powrocie groźby, która realnie pojawiła się już sześć lat temu, za rządów AWS, tarnowskie media informowały już początkiem roku. Tarnowscy posłowie PiS uspokajali wtedy, że przenosiny KSG nie grożą, a o tworzenie atmosfery zamieszania wokół tej sprawy oskarżali m.in. Platformę Obywatelską.

Ogloszenie

W Liście Otwartym do Premiera Kazimierza Marcinkiewicza związkowcy z Karpackiej Spółki Gazownictwa podkreślają, że widmo przeniesienia ich firmy do Rzeszowa jest coraz wyraźniejsze. Za coraz to głośniejszą na Podkarpaciu akcją lobbystyczno-promocyjną na rzecz umieszczenia siedziby KSG w Rzeszowie stoją parlamentarzyści tego regionu, głównie z PiS. - Zbliża się kampania samorządowa, dla władz lokalnych na Podkarpaciu fakt przeniesienia tak poważnej spółki byłby ważnym akcentem propagandowym - obawia się Romuald Jewuła i ocenia, że gdyby pomysł podkarpackich polityków się ziścił konieczne byłyby w Tarnowie zwolnienia. Ze względu na niedobory odpowiednich fachowców w Rzeszowie utrudnienia w dojeździe do pracy spotkałyby także wielu innych zatrudnionych. Poza wieloma innymi względami, szef zakładowej "Solidarności" uważa pomysł likwidacji siedziby KSG w Tarnowie za nieekonomiczny. - Rzeszów nie dysponuje odpowiednimi warunkami lokalowymi, tymczasem u nas kończą się właśnie długoletnie i wielomilionowe inwestycje w profesjonalną infrastrukturę lokalową.
Tych i innych argumentów zamierzają użyć związkowcy KSG podczas czwartkowej wizyty Premiera Marcinkiewicza w Tarnowie. Chcą go zapytać wprost, czy należy się przygotowywać na przenosiny spółki.
Pracownicy KSG liczą w swojej walce o utrzymanie siedziby spółki, na tarnowskich parlamentarzystów i na tarnowskie media. - Jeśli na Podkarpaciu toczy się akcja medialno-propagandowa na rzecz pozyskania KSG, to powinniśmy jej przeciwstawić podobną, w naszym regionie, na rzecz utrzymania obecnego status quo - apelują związkowcy.
Sonda inTARnetowa
 
A to czytałeś ?
Czy sądzisz o komercjalizacji tarnowskiej służby zdrowia ?
jestem za
jestem przeciw
nie mam zdania
[Zobacz wyniki]
 

Komentarze internautów:   (Liczba komentarzy : 61)Dodaj komentarz
(28-02-2006) buba :
A nie mowilem? Mowilem!!!. Nie dosc ze kradna Ci z zachodu i z poludnia to na dodatek jeszcze Ci ze wschodu....A nasi poslowie to pozal sie Boze ciamajdy jakich malo....

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(28-02-2006) JAC :
Takie zagrożenia są prawdziwym testem dla skutecznego polityka. Każdy który otrzymał nasze głosy winien zrobic wszystko by pomóc KSG. Gazy dla Tarnowa to także wymierne pieniądze dla nas wszystkich ( podatki, wynagrodzenia , sponsoring ) . Musimy przerwac ciąg tarnowskich porażek - " efekt motyla " mości Panowie i do roboty. Za Bareją - Przenosinom KSG - mówimy NIE !!!!!!!!!!!!!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(28-02-2006) tarnowianin :
Niech nikt się nie łudzi że posłowie martwią się firmami z naszego regionu, ONI martwią się tylko o własne kieszenie i stanowiska dla siebie i swoich bliskich. Tarnów w niedługim czasie stanie się zapyziałą dziurą.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(28-02-2006) zawiedziony :
Janik utrzymał KSG w Tarnowie i postawił Azoty na nogi to Go wygwizdali - to teraz macie zapyziali tarnowianie tylko słuszną władzę. Nie myślcie że tarnowscy parlamentarzyści Was poprą - ilu ich jest rodowitymi tarnowianami a ilu z nadania partyjnego i rodowód mają podkarpacki i myślicie ze to utrzymacie.Śmiech na sali. Rzygać mi się chce na te rządy.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) forza KSG :
Do zawiedzinego - masz racje, tylko Janik dbal o "swoje" podworko. To jest polityk z olbrzymim przebiciem i wszyscy sie z nim liczyli ! Przeciez to Janik wraz z JW stworzyli potege zuzla w Polsce. A ja mam czyste sumienie, bo nie glosowalem na tych..........

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) ??? :
a co na to nowy prezes spólki KSG?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) Weredyk :
Grad juz oglaszal, ze dybia na KSG po czym informował, ze dzieki niemu udalo sie zapobiec. Mhm, ciekawe, kto teraz stoi za "zmiana siedziby". Pewnie ja teraz "uratuje" Jewula z Łabedziem.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) nie wyborca :
teraz może "nasi" parlamentarzyści z rządowej partii mają okazję się wykazać. Do boju Panie Rojek... czekają na efekty pana wyoborcy ....

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) Lucjus :
Już nieudacznicy z PiSu ogłaszali, że przenosiny KSG to tylko plotka i wyśmiewali Grada, że sieje panikę. Okazało się jedak Grad miał rację i istneją zakusy na KSG Obawiam się, że lobby rzeszowskie jest mocne. Zresztą jak tu się nie martwić jak w Tarnowie wybraliśmy samych słabeuszy. Powiedzcie mi, która postać tarnowskiej polityki ma jakiekolwiek "przebicie" w parti rządzącej. Rojek, Wojtkiewicz, to szeregowcy bez charyzmy i zagłosują jak "prezes" każe. Marianowska i senator Wiatr to krakusy, którzy już pewnie zapomnieli czy Tarnów jest na wschód czy zachód od Krakowa. PO jest za słabe, LPR i SO i PSL bez komentarza to raczej temat pracy doktorskiej "wybory 2005 czyli siano w głowach"

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) Do dzieła! :
Mamy konwent lokalnych parlamentarzystów-przejdźcie do czynów panowie!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) arielek :
Niech przeniosą ! Do cholery to juz ostatnia instytucja w tym mieście, nie będzie co dalej przenosić i proponuje, zeby zlikwidować okręg wyborczyz Tarnowa, i tak nie ma tu polityków stąd. Azoty sprywatyzuja, to te zwolnią z 1000 ludzi, w koncu połowa administarcji tylko sie tam opieprza, gra na komputerach i pije gorzałę. Niech zyje POPIS, SLD i całe to tałatajstwo, któremu tak "zależy" na Tarnowie. Bezrobocie bedzie ze 20% to wtedy będziemy mogli pracować za granicą Polski lub województwa!!!!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) mieszkaniec :
no i ciekawe co na to wielbiciele Rojków, Wojtkiewiczów i innych "zbawców" Tarnowa. Pewnie urobią opinię , że to efekt wcześniejszych decyzji, wydanych przez poprzednią ekipę... "Tanie Państwo" będzie mieć każdy z głosujących jesienią na jedynie słuszną partię... Wyborcom z Tarnowa gratulujemy przenikliwości.. i dobrej pamięci ... vide schyłek lat 90 - tych...

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) jama :
coś cichutko siedzą e_pisy

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) julek :
....spokojnie zaraz się dowiemy, że tak naprawdę wszystkiemu jest winna PO

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) zorientowany :
Za przeniesieniem siedziby KOZG do Rzeszowa najbardziej lobbują posłowie PO z Podkarpacia !

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) mieszkaniec :
ha ha ha , julek trafiłeś w sedno :-)

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) Weredyk :
Mamy nadzieję, że pan premier w sposób jednoznaczny przetnie swoimi deklaracjami zamieszanie wywoływane przez nieodpowiedzialnych polityków zaangażowanych w tę sprawę. Pod koniec ubiegłego roku pisaliśmy o planach zmiany siedziby Karpackiej Spółki Gazownictwa. Potwierdzenie ich uzyskaliśmy od posła Aleksandra Grada (PO), który pracuje w sejmowej komisji skarbu. Natychmiast jednak naszym informacjom zaprzeczyło kierownictwo tarnowskiej spółki. Prezesi napisali, że nie ma żadnych pomysłów na zmianę jej siedziby. W podobnym tonie głos zabierali również posłowie Prawa i Sprawiedliwości. Poseł Michał Wojtkiewicz zapewniał wówczas, że spółce nic nie grozi, a na dowód tego podawał informacje o wspólnych obradach tarnowskich i podkarpackich parlamentarzystów.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) Weredyk :
odgrzany kotlet

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) julek :
no tak w czwartek przyjedzie do Tarnowa Marcinkiewicz i powie, ze KSG zostaje w Tarnowie, to wtedy lokalny PiS obwieszczy sukces, ze oni się do tego przyczynili. Gdyby bylo inaczej to wiadomo winne bedzie jak zawsze PO

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) Tomek :
a ja sądzę, że Marcinkiewicz nic nie powie tylko zrobi dobra mine do złej gry

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) zawiedziony :
Marcinkiewicz powie - spółka idzie do Krakowa Waserman potrzebuje gazociąg i co Wy na to?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) Hurra! :
W końcu ktoś rozbije to siedlisko SLD. A niższy personel i tak będzie pracował.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) buba :
Ja mam inny pomysl gdy tak czytam powyze komentarze.....ze PiS to a PO tamto a SLD jeszcze cos innego. Istna wojna polityczna. Za duzo polityki mamy w gospodarce i w zyciu codziennym wogole. To w ten sposob "szlachta" rozebrala Polske, nie obce mocarstwa. Stolki panstwowych instytucji to teraz taki "klucz" przetargowy....tak jak "klucz sklepienia" ;) Powinno sie wszystko sprywatyzowac wtedy wszystkie k.... nie beda sie klocic o stolki tylko wezma sie za to do czego zostali powolania. I oczywiscie zmniejszyc liczbe tych darmozjadow o polowe....

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) Tomek :
Hurra! mylisz sie i to bardzo... wlasnie polowa szeregowych pracownikow poszlaby do obcięcia, skonczmy z maniakalną walka polityczna tylko walczmy o Tarnów i jego pozycje

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) krakusek :
W tarnowie nie ma już nic próz Kościołów, więc przyłączcie nas do Nowego Sącza, Inspekcje pracy zabrali nikt nie krzyczał, a teraz rwetest, zabrali ZUS, Urzad Kontroli Skarbowej , celny, Pocztę, Urzad Statystyczny, nikt nie krzyczał, teraz jak juz nic nie ma robicie wrzask. Takich macie posłów bidny durny narodzie co dajecie sie co pare lat mamic na obietnice miast raz zrobic blokade urzedy wojewodzkiego w krakowie i szum na całą Polskę, to moze ktos otworzy oczy. Macie Wodę, Zawisze, Wiatra, Marianowską rodowici Tarnowianie czegóz Wy chcecie? Życie jest piekne!!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) ipis :
krakusek dobrze mówisz niech przeniosą wszysko z Tarnówka, a czyja to wina ???? ano was boście połowę posłów wybrali nie z regionu, sądzę że niedługo kadetra tarnowska też zostanie przeniesiona.....zresztą co tam obcy jak nawet swoi nie głosują z Tarnowem - przykład ROJEK i azoty..szkoda mówić

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) krajan :
poseł Janik dbal o podworko ale nie dosc dobrze - mu "sie zapomnialo o Zus-ie" nieprawdaz??

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) hans guderjans :
Jakby grad byl w rzadzie to by sprowadzil ZUS spowrotem do tarnowa- weim ze jest przeskubaniec z niego. jak chce to zalatwi. ma kompleks "sprzedanego woejwodztwa" i teraz jest w stanie zrobic wszystko zeby to naprawic,

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) obszczymur :
glosujcie moherowe berety za rojkami i wojtkiewiczami i marianowskimi wiatrami a niedlugo w tym miescie sami emeryci pozostaną i ci od becikowych zapylacze ponad miare. ale pan bien i tak powie ze mlodziez nie ucieka tylko "wyjezdza" za lepszym zywotem

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) brzeczyszczykiewicz :
ciemny lud patrzy na marcinkiewicza i sie cieszy bo robi smieszne grymasy(krzywousty). a tu trzeba rzadzic, ulepszac, poprawiac. a tu miss polonia sie usmiecha i flegmatycznie opowiada jak sie na studniowce bawi z dziewczetami. za robote sie wziasc i na gospodarke przychylnym okiem patrzec a nie stanowiskami obławiac. okradaja nasze kochane miasto!!!!!!!!! na pochybel niedojdom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) prawdziwek :
ten artykuł przyprawil mnie o szybsze bicie serca................. totalna porazka miasta. nigdys silny osrodek mieski z wolna przeradza sie w odlegly prowincjonalny zaulek- cos w rodzaju stacji benzynowej na trasie miedzy krakowem a rzeszowkiem

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) bez szans :
nie dosc ze bien przereklamowany- kiepski p- rezydent nic nie poprawia stanu miasta nic a nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! to jeszcze firmy panstwowe wyprowadzaja. skandal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! najlepiej zaorac i wysiedlic a jak ;////////////////////////

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) rajder :
masz rację ten p - rezydent nic nie robi w naszym mieście,zobaczcie jakie mamy drogiw naszym tarnowie ,a on BUREK będzie budował ,ale przed wyborami ha ha ha.?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) Tomek :
za jakieś kilka lat Tarnów będzie kompletnym zerem na mapie małopolski sami zgotowaliscie sobie ten los głosując na takich pozal sie Boze posłów - beda grzac swoje stołki za nasze pieniadze (oczywiście nie wszyscy ale wiekszosc) ja glosowałem na tego kto mial szanse cos zdziałac ale Polacy w ostatnich wyborach pokazali, że jeszcze im daleko do swiadomego spoleczenstwa

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) Kosmos :
A mnie zastanawia jedna rzecz. Dlaczego Bień nie wypowiada się w takich sprawach jak Azoty czy KSG. Tylko z tow. Kwaśnym, tow. Cichym, tow. Kasznią, tow. Bazułą, jakąś szkółkę niedzielnych towarzyszy sobie urządzili. Ale jazda. A gdzie interes miasta? Nieźle.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) gazownik :
...nie przenoście nam pałacu do Rzeszowa ;)

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(01-03-2006) tarnowianin :
a najzeby uzdrowic gospodarke narodawa trzeba je.... bomba atomowa

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) ipis :
Tarnów nie przeradza sie w zaułek...on nim jest już od dawna

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) Weredyk :
Józef Rojek po raz kolejny dementuje informacje o zmianie siedziby spółki. - To problem wirtualny - uważa parlamentarzysta. - Nie ma żadnych planów odnośnie przenoszenia "gazów" do Rzeszowa. Poseł Rojek przypomina, że podczas spotkania z parlamentarzystami z Podkarpacia ustalono, że siedziba karpackiej spółki nie będzie zmieniana. - Natychmiast po usłyszeniu informacji o liście związkowców, zatelefonowałem do posła Stanisława Zająca - mówi Józef Rojek. - Potwierdził, że nie ma planów przeniesienia siedziby firmy

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) pytam :
i co z tego wynika ?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) Weredyk :
A co wynika z apelu Solidarnosci? Nie ukrywajmy, ze Solidarnosc chce sie pokazac przed dzisiejsza wizyta Marcinkiewicza, jak to dba o spolke. I chwala im za to, ale troche ta ich dzialalnosc mija sie z wczesniejszymi spotkaniami parlamentarzystow i wladzami spolki oraz zwiazkow, gdzie sytuacja zostala rozjasniona, tzn nie ma zadnych zakus na KSG. Pamiec maja dobra tylko krotka.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) Lucjus :
Pamiętam, jak przenoszono ZUS do Nowego Sącza głosy były podobne "absolutnie to nie prawda ZUS nie będzie przenoszony to plotka" a po kilku miesiącach jednak ZUS znalazł się w Sączu. Parlamentarzyści podkarpaccy mocno lobbują nad sprawą. Z energetyką im się udało i załatwili siedzibę tej firmy nie w Lublinie, ale u siebie to i z KSG próbują. Prawdę mówiąc mają do tego prawo tyle, że my musimy być silniejsi..

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) semenko :
O ile wiem Rojek wyjaśniał w mediach, że nic na ten temat nie wie. A przecież jako członek komisji skarbu wiedziałby pierwszy. Pewnie tym razem Łabędź tworzy atmosferę zagrożenia, by potem stwierdzić, że to on uratował gazy. Dobra zagrywka przed wizytą Marcinkiewicza i wyborami samorządowymi.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) mateo007 :
No i tak jak myślałem - przyjechał , się ładnie uśmiechał i nic konkretnego nie powiedział....... To jest nasz premier Marcinkiewicz !!!!!Polakom gratulujemy PIS-u!!! A Tarnowowi posłów z importu...!!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) antyk :
Okręg wyborczy przenieść do Krakowa, nie jesteśmy godni by posłowie byli stąd!!!!!! Kurie tez przenieście!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) saszka :
Mateo jest z Zielonki !!!!!!

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) barca :
saszka , pierwsza literka nie oznacza że mateo jest z zielonki....

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) saszka :
moze mi sie pokielbasilo, ale to Twoj styl !

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) barca :
mam różne style :-) ale nie chce mi się ... strzępić klawiatury na to co się tu dzieje...

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) julek :
Już widzimy jak błaźni się Rojek "Gazy" w Tarnowie zostają ale Marcinkiewicz mówił, że parlamentarzyści z Podkarpacia próbowali starań o przenosiny spółki do Rzeszowa. Rojek tłumaczył, że rozmawiał "z kolegami" parlamentarzystami z Podkarpacia i wogóle nie czynili takich zabiegów. Panie Rojek widać jak mają pana w ..."poważaniu"

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) tarnowianka :
A cóż w tych sprawach ma do powiedzenia poseł Rojek. Ano nic,nikogo nie obchodzi z kim rozmawiał, do kogo dzwonił, decyzje powstają i zapadają bez jego udziału.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) buba :
Ktos mnie zle zrozumial. Mowiac o zmniejszeniu liczby darmozjadow mialem na mysli uciecie o polowe liczby poslow w sejmie i senatorow w senacie.....czyli darmozjadow. Nie ma potrzeby aby bylo ich az tylu. Dlaczego taka teza? Ano podliczmy dzialania "naszych poslow i senatorow od 1998-tego roku: ZUS, Urzad Celny, Inspektorat Pracy, Urzad Kontroli Skarbowej, Urzad Statystyczny, Poczta, czesciowo Zaklad Energetyczny - podejrzewam ze to okolo 500 miejsc pracy dla wykfalifikowanej kadry. Degrengolada ZA, ZM, Tamelu.....zostal na razie KSG i UW - jak dlugo?. Moze ktos jeszcze cos dorzuci....... A co mamy? No wlasnie.....co mamy?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) Tomek :
Nic wiecej nie mamy

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) Sieciech :
Przygnębiające jest to, że tak wielu włącza politykę do gospodarki. O swej siedzibie powinien decydować przedsiębiorca. On wie najlepiej co jest dla niego najlepsze. Nawet podobno liberalna Platorma z niskich pobudek (podlizywanie sie wyborcom) jest za wpływem polityków na gospodarkę.(tutaj na wybór siedziby firmy) Ohyda i zakłamanie.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(02-03-2006) buba :
Drogi do Moszczenicy tez remontu nie bedzie bo dziengi na obwodnice Starego Sacza sa potrzebne.....Ktorys raz z kolei tarnowskie grono daje sie kiwac przez lobby sadeckie.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-03-2006) PiSLD :
Zabierzcie wierchuszkę z gazów. Przejmijcie pałac przy Witosa. Komuchów wywalcie z pracy. Obniżcie a nie podnoście ceny. I ludzie was będą chwalili. Pytanie: DLACZEGO PiS chroni komuchów we władzach firm państwowych? W Azotach dlatego by im nie startował w samorządówce, a w gazach?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-03-2006) do Sieciecha :
Drobny problem polega na tym że GAZY nie są żadnym "przedsiębiorcą" tylko państwowym pasożytem na ciele narodu więc politycy decydują o nich wprost. Rozwiązaniem jest prywatyxzacja np. przez giełdę. Ale który ( poza może UPR) polityk się na to zgodzi i wypuści z ręki taką dojną krowę?

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-03-2006) Tomek :
Ośmielam się przypomnieć że PGNiG jest na giełdzie, a KSG jest spółką córką i oddziałem PGNiG

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-03-2006) julek :
ośmielę się dodać, że na giełdzie jest tylko jakiś marny procencik akcji PGNiG resztę ma Skarb Państwa

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-03-2006) Weredyk :
Julek sprawa byla glosna, ale 2 miesiace temu, wtedy byly bardzo ogolne zakusy, ktore szybko zostaly wyjasnione. Dlatego tez dziwi, ze po paru miesiacach znow wraca sie do tematu. Ktos powrotem do tego tematu chcial cos ugrac.

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


(03-03-2006) ciesielczyk :
Ludzie, nie dajcie się wpuszczać w maliny. Gazy robią szum wokól siebie same. Już od dawna wiadomo, że Gazy pozostaną w Tarnowie. Temat jest odgrzewany, gdyż trzeba załatwić 3 rzeczy: 1. poseł Grad ma zostać zaprezentowany jako skuteczny obrańca Gazów, 2. Uwagę należy odwrócić od wysokich cen jakie dyktuje Karpacka Spółka Gazownictwa )niedawno mówiono o tym nawet w centralnej telewizji) 3. Chodzi o zachowanie na pozycji szefa tarnowskich gazów tego sanego człowieka co dotychczas. Robi się wrażenie - jak się odwoła Pastuszkę, to Gazy zabiorą do Rzeszowa. Pstuszko jest wygodny dla SLD-PO i co ciekawe - dla zakładowej Salidarności, nie jest za to wygodny dla użytkowników gazu. Jak będą chcieli prezesa odwołać jeszcze raz, to znowu podniesie się larum, że zabierają GAZY do Rzeszowa. Zwróćcie uwagę, w jakich media reklamują się Gazy i co reklamują - podobnie jak Azoty i Zakjłąd Eenrgetyczny - i tym się trzeba zająć!!!! ciesielczyk

numery ip komentujących są rejestrowane.   .


W związku z pracami modernizacyjnymi na portalu możliwość komentowania artykułów została wstrzymana do momentu oddania nowej wersji serwisów. Prosimy o cierpliwość, przepraszając za niedogodności.

Portal inTARnet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do usunięcia lub skrótu komentarza naruszającego prawo, zasady współżycia społecznego lub NETykiety. Jeżeli uważasz, że którykolwiek wpis narusza czyjeś dobra - zgłoś nadużycie, wysyłając e-mail na adres:
redakcja@intarnet.pl


© 2003-2012 Tarnów ON-LINE

Kontakt z redakcją/administratorem:
Tarnowski Obywatelski Portal Internetowy inTARnet.pl
redakcja@intarnet.pl, tel. kom. 662 930 947