To jest strona archiwalna
   Co to był za portal ?   
Najnowsze informacje
Zapraszamy, promujemy
Reklama
OGŁOSZENIA i REKLAMY (arch.)
Reklama
Reklama
Reklama
InTARnet poleca
Reklama
Reklama
Źródło: inTARnet.pl
  
   Promocja poprzez sztukę    -   29/4/2006
Działania władz miasta związane z promocją Tarnowa, w szczególności zaś ponoszone wydatki i ich przeznaczenie, zawsze wzbudzały emocje. Tymczasem z budowaniem dobrego wizerunku na zewnątrz, związek mają również nakłady ponoszone na organizację prestiżowych imprez. O promowaniu miasta poprzez sztukę i ... pieniądzach na ten cel wydawanych, mówi dyrektor Wydziału Kultury UMT Agnieszka Kawa.

Ogloszenie

W 2005 roku Tarnów promowano na różne sposoby – zarówno poprzez miejską stronę i czaty ze znanymi tarnowianami, jak i audycje telewizyjne (krytykowany wydatek na „Kawę czy herbatę” w TVP 1), czy za pośrednictwem imprez. Tak było w przypadku Mistrzostw Regionów w Tarnowie i Zakopanem, Tarnowskiej Parady Konnej, Mistrzostwach Polski w Boulderingu, wernisażu form autorskich „Człowiek z Horyzonetem”, Indywidualnych Mistrzostw Polski na Żużlu, Zakończenia Sezonu Żużlowego, XIII Światowego Forum Mediów Polonijnych, rokrocznie startującego właśnie z Tarnowa, uroczystość upamiętniającą Odzyskanie Niepodległości w Tarnowie i happening historyczny z okazji rocznicy zamachu bombowego na naszym dworcu kolejowym. Miasto promowano ponadto na Międzynarodowych Targach Turystyki, Sprzętu Turystycznego i Sportowego „Glob 2005” (Katowice), XV Międzynarodowym Salonie Turystycznym „Tour Salon 2005” (Poznań) i na targach ITB w Berlinie (wszystkie trzy imprezy są największymi tego rodzaju przedsięwzięciami). Poza tym magistrat promował miasto poprzez publikację materiałów w miesięczniku „Euroregiony”, „Tygodniku Żużlowym”, „Gazecie Wyborczej”, „Leksykonie Miast Polskich”, „Wiadomościach Tarnowskich” oraz za pośrednictwem folderu „Tarnów i region” w czterech wersjach językowych: angielskiej, węgierskiej, polskiej i francuskiej. Do tego należałoby dodać jeszcze chociażby wszelakie gadżety z logo miasta.

Tarnów próbuje promować się również poprzez imprezy, które w kraju zdobyły sobie pewną markę, poprzez zapraszane do współpracy znane nazwiska, jak ma to miejsce np. w przypadku Teatru im. L. Solskiego. Jest to proces długotrwały i właściwie trudno mierzalny, tak jak trudno odpowiedzieć na pytanie, czy lepiej jest budować wizerunek poprzez zapraszanie większych lub mniejszych „gwiazd”, czy raczej za pośrednictwem Tarnowian, którym udało się coś osiągnąć.
Swego rodzaju „marką” naszego miasta jest TNF (nawiasem mówiąc plakaty reklamujące imprezę wiszą także w Nowym Sączu, Krakowie i Kielcach), Festiwal Komedii „Talia”, czy np. „Forum Mediów Polonijnych”. Marką może być również sprzyjająca inwestorom atmosfera, choć tylko oni sami mogą ocenić, jaką pozycję zajmuje tu Tarnów. A być może istotnie dobrze jest promować się poprzez sztukę? W końcu i ona, wraz z ofertą spędzania wolnego czasu, brana jest pod uwagę we wszelakich rankingach określających atrakcyjność danego ośrodka.
O promocji poprzez sztukę mówi dyrektor Wydziału Kultury UMT, Agnieszka Kawa : (((mp3)))
Zapraszamy inTARnautów do dyskusji dotyczącej wizerunku i promocji Tarnowa. Do tematu będziemy starali się jeszcze wracać.
MP
Sonda inTARnetowa
 
A to czytałeś ?

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Unknown MySQL server host 'mysql5-3.premium' (1) in /home/intarnet/www/www1.atlas.okay.pl/poll/include/class_mysql.php on line 32
Connection Error
MySQL Error : Connection Error
Error Number: 0 
Date        : Sat, April 27, 2024 03:46:06
IP          : 3.145.58.169
Browser     : Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)
Referer     : 
PHP Version : 4.4.9
OS          : Linux
Server      : Apache
Server Name : www.intarnet.pl
Script Name : /www1.atlas.okay.pl/index_full.html