Tarnowscy urzędnicy miejscy odbywają aktualnie szkolenia z zakresu elektronicznego obiegu dokumentów w urzędzie. Aby nie zakłócać pracy magistratu zajęcia odbywać się będą w sobotę 15 września. Już wkrótce wiele spraw w Urzędzie Miasta Tarnowa załatwić będzie można za pośrednictwem Internetu. Pozwala na to wdrażany właśnie w mieście system „EduNet”.
Ogloszenie |
> |
W związku z trwającymi pracami nad kolejnym etapem realizacji „Systemu Wspomagania Zarządzania Edukacją w Tarnowie – EduNet” w Urzędzie Miasta Tarnowa od 10 do 18 września trwają szkolenia dla urzędników z zakresu Elektronicznego Środowiska Przepływu Pracy, czyli elektronicznego obiegu dokumentów w urzędzie. Aby nie zakłócić pracy urzędu oraz nie utrudniać dostępu mieszkańcom Tarnowa pracownicy Biura Obsługi Mieszkańców oraz Kancelarii Prezydenta odbędą całodniowe szkolenie w sobotę, 15 września.
Elektroniczny obieg dokumentów w urzędzie między innymi umożliwi śledzenie ścieżki przepływu pracy każdej indywidualnej sprawy. Wszystkie sprawy urzędowe między szkołami a miastem załatwiane będą za pośrednictwem Internetu. Taki sposób załatwiania formalności będzie także dostępny wszystkim mieszkańcom Tarnowa. (UMT)